Samsung galaxy s8+ google account problem

  • Hejsa jeg har en samsung galaxy s8+ og havde problemer med at købe ting i google play butikken jeg endte med at ændre password på min google konto.


    Ville så factory reset min mobil da jeg havde downloded man apps og havde nogle sjove problemer.


    men nu hvor jeg har factory reset den kan jeg ikke komme videre end google konto setup den siger jeg skal bruge en tidligere konto som jeg brugte på denne mobil og det gør jeg, den skiver bare der er opstået en fejl og jeg skal prøve at logge ind igen efter 24 siden passworded blev ændret.


    jeg fik desværre og lavet lidt skidt på google konto ved at slette alle mine devices min tidligere mobil og denne mobil har det noget at sige?

  • jeg googlede og fandt noget om 72 timers lockout p.ga af tyveri sikring nogle skriver dog 24 som min mobil skriver efter den var factory reset og jeg prøvet at logge ind med den google account som jeg brugte før og som jeg ændrede password på lige inden jeg factory reset den dumme mig.

  • Den har jeg prøvet og en hel masse andre ting, men nu er problemet løst snakkede med google i danmark og de sagde jeg blev nød til at vente til de 24 var gået og det gjorde jeg og nu er det hele ok igen.


    Men tak fordi du ville hjælpe :)


    Hvordan lukker man en tråd?