Søger inspiration til et godt FPS shooter til min nye Xbox One S. Igennem mange år har jeg kun gamet MW2 Multi Player på min nu solgte Xbox 360. Troede egentlig at jeg helt kunne droppe at game, men her efter en ca. 2 måneder uden gaming har jeg købt en Xbox One S da savnet blev for stort.
Jeg søger derfor inspiration til ét FPS spil, det må gerne være i stil med MW2, altså med nutids våben og altså ikke et eller andet eventyr/fremtids spil. Derfor er spil som Gears of War-serien udelukket. Det samme gælder de nye COD spil som fx BO3 mv. Jeg er selv kommet frem til COD: Remastered - er det godt? Eneste minus, umiddelbart, er, at det kun sælges sammen med COD: Infinite Warfare!
Der er selvfølgelig også BF-spillene, men for at være ærlig så synes jeg ikke så meget om deres MP-del, da banerne, IMO, er for store. Her er jeg mere til mindre baner som der findes i MW2 etc.
Andre bud en COD: Remastered?
Vigtigt: Det skal være et 60 FPS (+-), orker ikke at game med 30 FPS! Om det er 720p, 900p ell. 1080p gør ikke mig noget, så længe det er 60 FPS.
På forhånd tak.