PS4 kontroller

  • Heey folket


    Jeg har i noget tid nu spillet meget destiny og er nu kommet til det punkt hvor jeg overvejer om man skal købe en tredje part kontroller for at få de ekstra funktioner som kommer med dette. Primært de ekstra knapper/ pads som ofte er den store forskel på tredje part kontroller og standard. Jeg har undersøgt meget af markedet og fundet flere steder hvor nogle taler godt om en og andre taler godt om andre. Vil høre hvad folket selv har gjort af erfaringer og eventuelt does and don't.


    Jeg har været omkring:
    Scuf
    Cinch
    Battle beaver
    Nacom revolution pro


    Har også overvejet om man skal tage den billige løsning og anskaffe sig en collective minds strike pack.


    Men vil meget gerne høre hvad andre eventuelt har anskaffet sig og hvilke overvejelser der lå bag beslutningen.


    På forhånd mange tak for svarene


    // Psych0

  • sidder selv med et problem med at få en af de trådløse cotrollere til at være brugbare på PCen. Den kan registreres i USB drevet, men når man kobler den fra , så bliver den helt væk, lyden registreres dog stadig, så den kan se den controlleren.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Nu kommer det mest an på hvad man spiller og hvordan man selv fysisk er indrettet (store/små hænder osv.)
    Er du ligesom mig og får krampe af playstation-controllerens joysticks og generelt er lidt mere fan af xbox controllers, vil jeg klart anbefale en af Nacoms controllere. De er heller ikke "bare" moddede standardcontrollere...


    Beaver og cinch laver på den anden side fuldt custom controllere der er tilpasset dine ønsker og behov...



    Fragman: Det lugter for mig lidt som et problem med bluetooth driver eller bluetooth stack. Nogle bluetooth dongles, adaptere osv. gider ikke rigtig "spille bold" med en PS3 eller PS4 controller, ofte pga. driveren og dens stack...
    Hvis der er custom drivers med til bluetooth delen, kan det hjælpe at afinstallere custom drivers og lade Windows installere sine egne...

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200