Gammel pc til battlefield 1

  • Hej er helt ny herinde men har lige brug for hjælp


    Har fået købt battlefield 1 i håb om at min kærestes bærbar kunne køre det, men det kan den bestemt ikke 😂


    Så har støvet min gamle stationær af men tror i den vil kunne?
    http://h20564.www2.hp.com/hpsc…c/display?docId=c01628474



    Eller er der nogle billige opgraderinger jeg kan putte i for at kunne køre det? pengene er nok lidt små her i juletiden så en ny der er kraftig nok er desværre ikke en mulighed men nu har jeg jo fået købt spillet så pisse træls ikke at kunne spille 😡


    Mvh. Jonas schou

  • umiddelbart ville jeg sige at du skal starte helt forfra. Måske se efter et brugt build. Det er jo nok derfor at mange skifter til konsoller, da det er så dyrt at holde sig på forkant med udviklingen.

  • nu har spillet store performance problemer, men det skyldes nok drivere / kodningen. Jeg er ked af det, men tror ikke rigtigt det bliver besværet værd for dig, at begynde og opgradere på kryds og tværs. Køb en brugt Xbox One på DBA til 12-1300 og evt. mus og tastatur hvis ikke du kan bruge controller. Det er billigere, men nok ikke den besked du havde håbet på :cursing:

  • nu har spillet store performance problemer, men det skyldes nok drivere / kodningen. Jeg er ked af det, men tror ikke rigtigt det bliver besværet værd for dig, at begynde og opgradere på kryds og tværs. Køb en brugt Xbox One på DBA til 12-1300 og evt. mus og tastatur hvis ikke du kan bruge controller. Det er billigere, men nok ikke den besked du havde håbet på :cursing:

    Ahva har det? Du kan køre BF1 på meget beskeden hardware såfremt at det understøtter alle shaders osv... :)


    Men - Jeg vil nok også mene at den PC nok er lidt FOR optimistisk. Og jeg er ærlig talt heller ikke helt sikker på den er ved at bygge videre på ift. til bare at købe en brugt gamer med noget sidste generations i5, DDR3 RAM og et 970 eller lign. fra nVidia.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • ja, det har nogle problemer jvf bla andre tråde i dette forum. Jeg oplever bla enorme FPS-drops på trods af jeg har et rimeligt/mid range build. I7, 16GB ram og GTX 980. Men hvis du ikke oplever det, er det jo nok fordi du er blandt de heldige. Men det er OT, pointen er at hans PC ikke ville kunne køre det :)

  • ja, det har nogle problemer jvf bla andre tråde i dette forum. Jeg oplever bla enorme FPS-drops på trods af jeg har et rimeligt/mid range build. I7, 16GB ram og GTX 980. Men hvis du ikke oplever det, er det jo nok fordi du er blandt de heldige. Men det er OT, pointen er at hans PC ikke ville kunne køre det :)

    Har du proevet at disable core parking paa din I7'er ?