Bevar el. udslæt Christiania?

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Ja jeg er sgu da i hvert fald ikke jyde - og jeg hælder da mere til udjævn - og den med at de kun er folk som aldrig har været på røven der siger udjævn - den holder fandeme heller ikke... :]

word!

Hmmm...jeg sidder og tænker over hvad grunden kan være til at du fare sådan op over INGENTING...

Kan du ikke stave til FARER... ;) - men nej jeg farer ikke op over ingenting..

Jeg har på intet tidspunkt været bedrevidende eller overklog! Jeg giver MIT EGET bud på løsningen, OG DET HAR JEG SQ ENHVER RET TIL!!!

Ja det har du sikkert ret til - men hvordan kan du som - ok ATTEN årig vide noget som helst om hvad forældre bør/skal what ever i forbindelse med deres børn - og 30-35 årige - det må da vist være temmelig begrænset hvor mange i den alder du kender - og samtidig ved noget om deres kendskab til det problem.

Det var ikke et angreb på nogen som helst, heller ikke dig, det var hverken ment som kritik eller overkloge udtalelser...
    Har heller aldrig sagt noget om hvad ALLE 30-35-årige tror, det kan jeg sq da umuligt vide, det er klart! - Hele mit indlæg var myntet på hvad jeg selv har af bud på en løsning, noget galt i det?

Følte mig nu ikke angrebet - sååååååååå... Btw : Kan du ikke stave til mØntet.. (er det ikke fedt når en anden bruger leger skole lærer og retter dine små ubetydelige stavefejl hele tiden... ;)

Og mht. Edgarbaba, har jeg heller ikke sagt noget forkert, okay jeg sagde "lille", men det var jo ment i sjov, det forstod han vist også godt - men EN ting JEG ikke forstår, er hvorfor du overhovedet blander dig i det - jeg gav ham endda ret i alle hans udtalelser!
    Jeg kan slet ikke se noget problem???

Det er mig - og åbenbart flere andre - en temmelig stor gåde - at uanset hvilken kritik du får - så har du altid et alen langt forsvar - tror aldrig nogensinde jeg har hørt dig indrømme at du har taget fejl.

Mht. at blande sig - det vil altså sige at hvis x bruger skriver til y bruger - så må ingen andre kommentere det - så tror jeg liiiiiiige du skal overveje dine egne posts.

Damn...her kommer man med et stille og roligt indlæg om sine holdninger og synspunkter på lidt af hvert, og så biver man straks høvlet ned af dig...

Bop bop - vil du have en tudekiks - Høvler sgu ikke en skid - men fatter ikke at en på din alder fører sig frem som om han ved en helvedes masse om alting - og det er der vist også andre der ikke helt forstår.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor det går galt, hvad du hidser dig op over, for jeg har INTET negativt sagt i den her tråd.......

Bare fordi jeg har en anden holdning end dig selv, behøver du vel ikke svine mig til på den måde??? :(

En anden holdning end min - Hmmm - den post jeg kommenterer - udtrykker du nogen holdning i den - efter hvad jeg kan læse udtaler du dig om noget du ikke har en jordisk chance for at vide noget som helst om - at du så opfater det som et overfald - ja det forbavser mig ikke - alt kritik af dig opfattes jo som uretfærdigt og som overfald.

PS. jeg er 18 ;)

Ja det gør dig jo så bare endnu mindre egnet til at fortælle diverse forældre hvad de skal være opmærksom på omkring deres børn.

• Noget helt andet er at hele problemet efter min mening burde deles op i to - nemlig hash delen og så det med hvem der skal bo der og hvordan området skal indrettes..

Der er jo ingen tvivl om at området er bevaringsværdigt og specielt - og evt. nye boliger skal da efter min mening også planlægges så de passer ind i de oprindelige bygninger/omgivelser - men igen så må kravet være at alle forhold bliver lovlig gjort - det være sig el, kloakering, bygnings tekniske forhold mv.

Oprindeligt indlæg af WizzarD
    Noget helt andet er at hele problemet efter min mening burde deles op i to - nemlig hash delen og så det med hvem der skal bo der og hvordan området skal indrettes..

Der er jo ingen tvivl om at området er bevaringsværdigt og specielt - og evt. nye boliger skal da efter min mening også planlægges så de passer ind i de oprindelige bygninger/omgivelser - men igen så må kravet være at alle forhold bliver lovlig gjort - det være sig el, kloakering, bygnings tekniske forhold mv.

BINGO ;)
    Sådan skal det lyde, kan ikke være mere enig :D

cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

• Bevar! Kan VIRKELIG ikke se nogen grund til at rive det ned! Og de agumenter regeringen kommer med : "Det bliver solgt alt for meget hash dernede!" Ja gu´ blir´ der solgt hash dernede, men tror i selv på at handlen stopper, bare fordi i nedlægger Christania : Så kan i godt tro om igen for det gør den IKKE. Den bliver bare flyttet et andet sted hen!

BEVAR CHRISTANIA!

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Oprindeligt indlæg af EdgarBaba
    Zigiro >> Nej, det går bestemt ikke ud over min skolegang. Går i 1.g og har været væk fra gymnasiet i 3 måneder pga. andre omstændigheder, jeg ikke vil komme ind på, men jeg ser ud til at få et snit på 9+ i de fag, vi afslutter. Så nej, jeg klarer mig og agter ikke at spilde det talent, jeg af Gud, er blevet givet.

:D :D :D

Hmmm... Min svigermor har røget det siden hun var 16 og hun er helt fucked up...

Hun er SKIDE sjov og flink... Men hun har de VILDE humørsvingninger... Og det er der MANGE der ryger hash som har...

Kender så 2 andre der bare er de fedeste personer jeg har mødt ;o) De griner konstant og klarer sig MEGA godt i skole... ikke andet end 10-11-13....

Har da også taget min del af tjalden ;o) men har skruet ned for det så det kun sker 1 gang hver 2-3 måned...

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Bevar! Kan VIRKELIG ikke se nogen grund til at rive det ned! Og de agumenter regeringen kommer med : "Det bliver solgt alt for meget hash dernede!" Ja gu´ blir´ der solgt hash dernede, men tror i selv på at handlen stopper, bare fordi i nedlægger Christania : Så kan i godt tro om igen for det gør den IKKE. Den bliver bare flyttet et andet sted hen!

BEVAR CHRISTANIA!

hmm du har vidst ikke læst mange af de tråde som er skrevet her..... det er sq ikke så meget pga. hash at det skal væk.. det er i langt højere grad den manglende orden og lydighed der hærsker i området.
    (ingen ejendomsskat, ingen renovation, beboelser på fredet område m.m.) Det er sq det som jeg er imod.

Oprindeligt indlæg af Avartar

hmm du har vidst ikke læst mange af de tråde som er skrevet her..... det er sq ikke så meget pga. hash at det skal væk.. det er i langt højere grad den manglende orden og lydighed der hærsker i området.
    (ingen ejendomsskat, ingen renovation, beboelser på fredet område m.m.) Det er sq det som jeg er imod.

Hehe.. Sry.. Så bare lige tråden, og ville lige smide min mening ind.. Skulle skynde mig, så gad ikke til at læse 8 sider igennem.. *G* :]

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil

Hehe.. Sry.. Så bare lige tråden, og ville lige smide min mening ind.. Skulle skynde mig, så gad ikke til at læse 8 sider igennem.. *G* :]

Så kan du lære det!!!!

cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

• Er lige kommet hjem fra københavner tur, og var derinde i mandags, og fik en rundvisning.. det ser fandme fedt ud, men det var ik en måde jeg ville bo på.. men jeg synes da helt klart det skulle bevares.. Det er jo trods alt hjem for ca 700 personer.. der bliver jo heller ik solgt hash derinde mere..

Oprindeligt indlæg af OriGiN
    Er lige kommet hjem fra københavner tur, og var derinde i mandags, og fik en rundvisning.. det ser fandme fedt ud, men det var ik en måde jeg ville bo på.. men jeg synes da helt klart det skulle bevares.. Det er jo trods alt hjem for ca 700 personer.. der bliver jo heller ik solgt hash derinde mere..

Hvilken verden lever du i ?( Eller har du bare røget for meget ?(

Der bliver sgu altid solgt stoffer derinde ...

Oprindeligt indlæg af Ulrik

nu ved jeg ikke så helt vildt meget om christania, men selvfølgelig vil der altid være noget derinde.. men hvor i danmark bliver der ikke solgt hash? så er det ikke et fedt?

Du ku' ik' la' vær' - hva' ?( ;) Du skrev ellers på side 4 i denne tråd:

Jeg stopper diskussionen her. Det er ikke sådan, jeg ønsker af få rang på. Jeg ønsker at hjælpe folk med deres HW/SW-problemer.

Summa summarum: . . . . . . . . .
    og . . . . . . . .

PS. Sidste indlæg for mig. Jeg kan PM's hvis det er.

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

HeHe... Ja, staden lever stadig ... :))

desværre ja ...
    når nu gider jeg sq ikke svine folk til mere .. hver har sin holdning .. og tiptop dynomolygte og pigeling for det.

For nu er det sq senge tid...... og Jeg har påskeferie ......... wabaskubiduuuuuu..... sove lange osv. .. lækkert lækkert .......

• Uha endelig nåede jeg bunden :)) nu tror jeg lige det er på tide og råbe deres kamp råb! ;)

"BEVAR CHRISTIANIA FRI HASH NU" "BEVAR CHRISTIANIA FRI HASH NU" "BEVAR CHRISTIANIA FRI HASH NU" "BEVAR CHRISTIANIA FRI HASH NU" "BEVAR CHRISTIANIA FRI HASH NU" "BEVAR CHRISTIANIA FRI HASH NU" :clap:

• 8/4-04 - 17:21

44.57% går ind for et frit samfung med mindst mulig statskontrol over folk privatliv... :))

39.13% er modstandere af at andre har større personlig frihed end dem selv og syntes det er urætfærdigt... :))

16.30% er ligeglade og bliver derfor deporteret til Grønland som slavearbejdere for de eskimoer der ikke selv kan fange fiske i indlandsisen... :))