Voldsomt krævende Far Cry?

Oprindeligt indlæg af Alaza
    Kan sige så meget, at jeg altid kører helt uden FSAA osv., og det hjælper ikk en disse...

jeg køre med 4.3 driveren fra ati selv

jeg har kørt med fsaa men pludselig begyndte det er se sjov ud

slog det fra og siden ingen problemer.

ispillet er det under vedio options
    der hedder det anti aliasen eller noget i den stil

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    mit køre fint med onboard lyd.

husk at ati igen har et problem med fsaa i dette spil
    husk at slå fsaa fra.

Ja altså meget kan man sige om Asus,, men de laver sku noget lækkert onboard lyd

• Hehe.. Hvis i brokker jer over at FarCry er for krævende, så vent til HalfLife 2 og Doom3 ligger på computeren! Godt nok har jeg også problemer med FarCry, men det er jo hovedsageligt pga.mit noget haltende grafikkort! FarCry æder mange ram, men det er der jo så mange spil der gør, så det burde ikke komme til nogen overraskelse!.. :boxed:

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• Problemet jo tydeligvis ikke, at det er for krævende.. længere, men det er så buggy, at det fucker. Jeg har FPS stabilt over 50, og alligevel oplever jeg konstant lag. Ingen på deres officielle forum kan forklare det, og mange har problemet.

• Kan køre high med en opløsning på 1024 * 768.. Og dit system er lidt bedre end mit.. Har heller ikke problemer med 4.3 catalyst!

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Hehe.. Hvis i brokker jer over at FarCry er for krævende, så vent til HalfLife 2 og Doom3 ligger på computeren! Godt nok har jeg også problemer med FarCry, men det er jo hovedsageligt pga.mit noget haltende grafikkort! FarCry æder mange ram, men det er der jo så mange spil der gør, så det burde ikke komme til nogen overraskelse!.. :boxed:

Ja når de kommer... :(:(:(

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

Oprindeligt indlæg af Krillen
    Kan køre high med en opløsning på 1024 * 768.. Og dit system er lidt bedre end mit.. Har heller ikke problemer med 4.3 catalyst!

Ja, det er også derfor jeg siger, at det burde jeg også sagtens kunne, men der er ET eller andet, som ingen umiddelbart kan identificere, som sløver det for rigtigt mange mennesker.

Ja, det er også derfor jeg siger, at det burde jeg også sagtens kunne, men der er ET eller andet, som ingen umiddelbart kan identificere, som sløver det for rigtigt mange mennesker.

Jep! Jeg fik endelig også mit til at se ordentligt ud igår.. Men har stadigvæk det her bitchass-lag , nogle gange på 2-4 sekunder af gange, hvor billedet bare fryser... :ban: Ved ikke om de har fucket noget op i deres engine, jeg er taknemmelig at de har lavet et så flot spil! Men det her problem bør godtnok blive løst hurtigst muligt!

Edit: Jeg kom ikke engang igennem 1. bane igår, simpelthen pga. det absolut skulle lagge når man havde brug for at ramme! Så noget pis gider jeg sq ikke, så 3 kvarter af det spil, så var jeg allerede mere end irriteret på det! :(

• Holdt du tre kvarter? Holdt ca. 2 min. før jeg kunne se der var noget grueligt galt, og har siddet intensivt på deres tekniske forum siden. Bare utroligt så inaktive folkene bag spillet er på et forum, hvor de selv har sagt, at de ville deltage aktivt.

Hvordan ved du det, og hvad er snart?

Kan ikke sige hvor jeg ved det fra men kan sige den skulle komme ca midt i denne md

• Jeg kører med 1280x1024 ALT i very high og 4xAntostropic Filtering...

INGEN problemer her... Synes det er SKIDE lækkert... Nogengang går jeg bare frem og tilbage de samme steder med flashlightet på og ser de dejlige effekter :D

Men min har det også med at fryse en lille smule specielt lige når den har loadet en bane... Så hacker den LIGE i starten... Men hvis der kommer en intro video bagefter er det irriterende... Pga så følger billedet ikke lyden :(

Men efter den har loadet hver gang så zoomer jeg lige med våbnet og skyder en gang så holder den op med at hakke...

Tror bare det er mega krævende.... Hehe... MEGA krævende... Minder mig da jeg sad på nyere spil med min 900Mhz duron og GF 2...

Men skal snart have en 3.2C... Så håber jeg da det kører derudaf ;o)

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    da den ikke opdatere exe filen burde du kunne bruge den gamle exe

vil dog ikke anbefale dette ved spil online

da du risikere at din key bliver bannet.

Mener du at man kan bruge 1.0 NO-CD efter at jeg har opdateret til 1.1?

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• jeg tror måske det har noget at gøre med hvilket driver i køre med...for på min køre det bare derud af med alle indstillinger på very high.......men jeg er enig i at det lagger lidt lige når man har loaded en ny bane..plus at billedet og lyden ikke passer sammen i de video klip der kommer...men vi må jo bare vente på der kommer en ordentlig patch der kan rette de fejl.... ;)

forresten::: God påske folkens!!! :)

------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

------------------------------------------------------------------

Rettet en gang, sidst af Red_ninja ().