Blue Yeti Limited Edition

  • [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2016/review/2706/large_front.png]


    Er du også træt af den ofte kedelige lyd du får ud af mikrofonen på dit headset? Så stop op en gang og læs med når vi tager et nærmere kig på en efterhånden meget anerkendt mikrofon ved navn Yeti. Producenten er Blue og vi har modtaget deres Limited Edition udgave af mikrofonen - klik ind for at få alle detaljerne!


    Læs testen her

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Tak for en test med en rigtig mic.
    Var ude og kigge efter mic for nogle måneder siden, der stod det mellem Yeti og AT2035usb. Men valget blev AT2035 da den lå i den dybe ende af lydbilledet. ( Kunne i ikke også teste AT20xx)



    Kunne du ikke optage hvor du læser en lille tekst, som man i fremtiden kunne samligne mikrofoner.

  • Tak for feedback, det er altid dejligt. Jeg har skrevet bag øret, at optage en stump lyd til fremtidige mikrofon tests. :rules:


    Tak for en test med en rigtig mic.
    Var ude og kigge efter mic for nogle måneder siden, der stod det mellem Yeti og AT2035usb. Men valget blev AT2035 da den lå i den dybe ende af lydbilledet. ( Kunne i ikke også teste AT20xx)


    Kunne du ikke optage hvor du læser en lille tekst, som man i fremtiden kunne samligne mikrofoner.

  • Jeg har ejet den almindelige udgave. Den holdt i cirka 2 år, før USB-stikket gav op. Det lader til at være en kendt svaghed. Jeg er ikke nogen lodde-ninja, så patienten døde under operationen. Lyden er suveræn, men hvis du har behov for en mikrofon, der kan tåle at blive flyttet og justeret på, bør du kigge andetsteds. Et alternativ kan være at tage USB-stikket ud, hver gang, men mit indtryk af stikket er at det er meget løst (og altså ikke kun på Tweaks eksemplar).