TEST: AUNE X1s

• [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2016/review/2622/large_front.png]

Vi skal i dag møde et helt nyt firma, som er kommet ind under Tweaks vinger, nemlig AUNE. De er kommet ud med en ny DAC/AMP tilegnet ens hovedtelefoner, så man virkeligt kan få de sidste detalger med i sin musik! Der bliver kigget på både design, men også på lyden, så hvis det lyder interessant, så klik på testen.

Læs TEST: AUNE X1s

• Det er vidst et kendt problem det med den løse volumenknap. Det jeg tror der sker er at den bliver rystet løs ved forsendelse. Jeg har selv haft X1s på besøg og der strammede jeg bare penol skruen og så var alt som det skulle være.

Dejlig lækker DAC/Hovedtelefonforstærker som giver vildt meget bang for the buck. Meget bedre valg end mange lydkort eller lign, da den kan benyttes med laptops og andre enheder.

• Skader absolut heller ikke at den er pæn at se på. :D

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Ja, ved volumen knappen sidder der blot en skrue, som lige skal skrues lidt bedre i. Så er overhovedet ikke slemt problem. ;-)

Det er nu en utrolig lækker lille sag den AUNE X1s, og er virkeligt alle pengene værd!