PC Låser og slukker skærme

  • Hej. Jeg har haft det her problem i et stykke tid og nu er jeg virkelig træt af det.


    Det sker udelukkende når jeg køre spil, det sker ikke med nogen bestemte, men virker ret tilfældigt, ligeledes med hvornår at det sker kan være en time inde i spillet eller mere, eller det kan være 5 minutter.
    Det jeg syntes er mærkeligt er at jeg kan stadig høre musikken køre og teamspeak og den slags efter det her sker, mine skærme er bare gået på standby - det virker dog som om den er låst for jeg kan ikke gøre noget, lukke ts og den slags - så jeg forstår det ikke, den er låst men alligevel ikke ?


    Her er en video med afterburner og noget cpu temp halløj, så kan i se hvad det siger på det tidspunkt hvor computeren låser(ca 2min inde).



    ASUS P7P55D-E, Socket-1156 ATX, P55, DDR3, 2xPCIe(2.0)x16, GbLAN, SATA 6Gb/s, USB 3.0

    Intel Core™ i5 Quad Processor i5-760 Quad Core, 2.80Ghz, Socket 1156, 8MB, 95W


    Corsair 2x 4GB Ram (ved desværre ikke andet om dem)
    MSI GeForce GTX 750Ti 2GB PhysX Cuda
    Corsair HX 620W Strømforsyning
    Windows 8.1 64Bit


    Tror det var det, ellers må i spørge hvis der er noget i skal vide, på forhånd tak :9xo

  • Hvis andre programmer bliver ved med at køre i baggrunden, så er det med al sandsynlighed din grafikkortsdriver der dør og ikke kan starte sig selv op igen - eller en fysisk fejl på dit grafikkort.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |