• Efter snart 6 års troskab så er min logitech g500 desværre begyndt at fejle et sted hvor det ikke er nær så let at fixe (skiftede click switchene i den for 2 år siden). Ledningen er nemlig gået i stykker ved usb stikket, således at nu skal hænge på en helt bestemt måde nu for at den vil fungere. Så jeg skal have fundet mig en erstatnings mus.
    Før jeg fik min G500 havde jeg en G5 så tænkte at jeg ville have den nye G502, men efter at have prøvet den ved ven, er det desværre ikke lige min kop te. Så vil efter hvad i har af anbefalinger til mus :)

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • Hvad skal du bruge din mus til?

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • er det gaming den skal bruges til kan jeg kun anbefale en mus og det er Roccat Kone, bedste mus jeg har prøvet og jeg har været igennem en del snart, men Roccat Kone er den jeg har haft længst og ligger bedst i min hånd :)


    det bare svært at anbefale mus til folk for vi er så forskellige i hvordan vi vil have musen til at ligge i hånden :)


    god jagt og prøv at se om du kan komme ud til forskellige butikker og klappe mus ;)