Hej allesammen, ja så kom tidspunktet hvor jeg (sammen emd min gruppe i skolen) skal lave en IT-case over firmaet Daloon A/S - som vi jo alle kender.
En IT-case består af en IT-beskrivelse, en masse listede problemer, 3 valgte problemer med yderligt detaljerede oplysninger, problemløsninger af de 3 valgte problemer, og til sidst implementeringen, hvilket såmænd bare består i at beskrive hvordan løsningerne kan udføres...
Og jeg tænkte i denne forbindelse at det også ville være godt at få lidt tilføjelser fra nogen af jer medlemmer herindefra, så derfor ville jeg blive virkelig glad for hvis nogen af jer, hvis i har tid og lyst (naturligvis), gad at se lidt på de sager jeg sidder med, og komme med jeres bedømmelser af Daloon's IT
Det skal ikke forstås som at jeg beder jer lave mine lektier for mig, men jeg havde blot forestillet mig at dette måske kunne vække interessen hos nogen af jer...
Det kunne da også være at her sad nogen med en indre IT-ekspert, som bare ville ud...her er i hvert fald en lille, IMO ret interessant opgave!
yderligere info på: (se "IT i virksomheden")http://fibiger.esh.dk/erhcase/…se_materiale/case_fr.html
som sagt: Har i tid og lyst må i hjertens gerne komme med et par meninger, og finder i nogen problemer, så vil jeg blive RIGTIG GLAD!