S: Gigabyte 980Ti G1 Gaming SOC 6gb

  • Nyt Gigabyte 980Ti G1 Gaming SOC grafikkort sælges. Fungerer perfekt, med kvittering, under 1 uge gammelt.


    Ingen bytte, prisen er helt fast.


    Foretrækker afhentning men ved forsendelse forudbetaler køber.


    Salget skal ses som en udstrakt hånd til folk der vil have et custom 980Ti nu, og ikke vil vente til det er på lager - tråden kører en uges tid - så returnerer jeg kortet til forhandleren hvis kortet ikke er solgt.


    Pris: 6298kr


    http://i60.tinypic.com/348g1f6.jpg

  • Er du interreseret i at bytte med mit GTX 780 og nogle penge oven i?

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Tak for Jeres svar - beklager mine sene svar - troede faktisk jeg fik en e-mail når der skete noget i tråden. Anyways, beklager. Nu til svarene.


    #2 Nej det er ikke sindsygt for et custom 980Ti. Måske du forveksler det med et stock 980Ti?
    Jeg sætter det til salg fremfor at returnere fordi jeg vil give folk der gerne vil have kortet (som i skrivende stund er komplet udsolgt fra danske forhandlere) muligheden for at få et til eksakt den pris jeg selv har betalt.


    #3 Synes det støjer for meget under 4K gaming - tænker en helt anden platform for mit vedkommende end 980Ti


    #4Nej intet bytte


    #5:9xo


    #6 Nej det var det faktisk ikke. Det var ganske fint tidspunkt både fordi jeg 1) var een af de første der fik kortet i DK idet første forsendelse hurtigt blev udsolgt og 2) Fordi Fury ikke rigtig slår kortet - på nogen punkter fraset en billigere pris - og hvis man godt kan lide støvsugerstøj som Fury laver da kan man købe et "almindeligt" 980Ti til næsten Fury priser. Men tak for din superfine konstruktive kommentar her i min salgstråd.


    #7 se #3

  • Er lidt forundret over når du siger det larmer i brug, eftersom da jeg har set et video review fra JayzTwoCents hvor han faktisk tester kortets larm i forhold til 980 Ti og Titan X med reference kølere. Er du sikker på du ikke har fået et mandags grafikkort? :)


    Men ærligt talt, hvis du ikke vil have det så send det retur nu. Det er uanset faldet 400 kr i pris ser det ud til, ligesom alle de andre modeller.

  • Faldet 400kr i pris? - hvor finder du det henne af?


    Ved heller ikke lige hvad der sker for JayzTwoCents video review - det var det der fik mig til at købe kortet i første omgang - men den støj hans video giver indtryk af passer bare ikke med virkeligheden (eller andre reviews i øvrigt).


    Jeg har følgende lydprofil 75cm fra GFX:


    Nær-lydløst under 40% (<1500rpm)



    33db @ 40% (1600rpm)



    37db @ 50% (2100rpm)



    40db @ 60% (2500rpm)



    45db @ 70% (2900rpm)



    52db @ 80% (3360rpm)



    55db @ 90% (3800rpm)



    56db @ 100% (4200rpm)



    Normalt giver kraftig belastning af kortet GPU mæssigt omkring 60% fan speed / 2500rpm / 40db hvilket er forenligt med de målinger Guru3D og Techpowerup finder i deres reviews. 40db lyder IKKE som i JayzTwoCents review - det ser i øvrigt ud til at MSI custom kortet (gaming) larmer lige så meget (lidt?)

  • http://www.pricerunner.dk/pl/3…ING-6GD-Sammenlign-Priser


    (ikke at jeg ville angribe din ønskede pris, men mere at det slet ikke kan svare sig for dig at sælge det, hvis du kan returnere det nu).


    Ang. larmen, tja så måske opfatter vi larm forskelligt. Kabinettet kan også gøre stor indflydelse, selv bruger jeg både Fractal Design Define R4 og R5. Havde tidligere et ASUS Matrix Platinum GTX 780 Ti, som larmede, som en turbine og kørte uregelmæssigt i idle. Det var noget forfærdeligt skrammel. Tvivler på det Gigabyte kan blive meget værrere hehe, men vi får se. Der er et undervejs til mig...


    Edit: Tænker at du måske ikke har justeret blæser profilen, så den bare giver den gas. Ofte har jeg fundet ud af, at de moderne nvidia grafikkort ikke giver en skid bedre køling når man kommer over 50-60% i blæser RPM.

  • Nå.


    Så prøvede jeg for sjov med et custom MSI 980Ti Gaming 6G


    Helt anden oplevelse. Nærmest lydløs på samme load (Valley Benchmark) med 33db modsat Gigabyte kortet 44db (det er altså en massiv forskel i lydtryk!)


    Tænker næsten forskellen er så stor at der må være noget galt med Gigabyte kortet, - og så er det jo træls at skulle betale +300kr for fragten tilbage.


    Tror jeg vil kontakte forhandleren (Alternate.dk) og oplyse om det mulige problem.


    Der skulle vel ikke tilfældigvis være andre herinde der har samme Gigabyte kort og kan berette om lydniveauet?