Havde jo lovet at skrive den her - blev ikke lige i går da jeg glemte jeg skulle til LAN
Historien begynder et par dage før den 29/2 hvor vi inde på arbejdet bliver enige om at vi skal have nogle skriver.
29/2 - jeg bestiller skiver for lige under 4k, der står 4-8 dages levering. Fint tænker man så.
9/3 - jeg sener en mail til dem for at høre hvor mine skiver bliver af.
10/3 - får svaret "Har du ikke modtaget din pakke i dag."
10/3 - jeg svarer " Nej jeg har ikke modtaget noget fra jer i dag eller i går.
Hvis i har sendt pakken, har i så et Track & Trace nummer man kan spore pakken på?"
11/3 - jeg får "Din ordre bliver afsendt i morgen.vi beklager forsinkelsen." tilbage
18/3 - jeg sender en mail igen
"Noget nyt i sagen da pakken endnu ikke er dukket op hos mig?
Kan i ikke sende et pakke nummer så jeg har ulighed for at spore pakken?
Jeg er ved at være lidt træt af at vente på den pakke nu."
18/3 - jeg får dette igen
"Vores betalingssystem er nede.må vi sende din ordre på efterkrav uden ekstra omkostninger for dig.Vi sletter os din betaling ihos pbs."
18/3 - jeg sender en mail igen
"ah tak for forklaringen - og jeg håber at modtage den hurtigt så muligt så.
Jeg vil så lige hæve penge til det.
Pakken er så sendt i dag?"
18/3 - jeg får dette retur
"Din pakke bliver afsendt i morgen"
23/3 - jeg sender dette
"Lige som status på min ordre, så har jeg intet modtaget frem til kl.
14.40 i
dag tirsdag den 23.3.2004.
Hvis min ordre ikke er fremme i morgen onsdag den 24.3.2004 senest kl.
15.30
skal min ordre annulleres og jeg vil sende eventuelle pakker fra jer retur igen.
Jeg kan simpelthen ikke leve med så dårlig en levering fra jer, det kan godt være der havde været problemer med jeres betalingssystem men så skulle i havde været ærlige for længe siden og sagt det. I stedet har jeg nu to fredage i træk fået af vide at min pakke er sendt.>
23/3 - retur
"Du har din ordre imorgen"
24/3 - dette sendes
"Status på min ordre igen. Dagens dato 24.3.2004 kl. 15.30 intet modtaget fra jer af.
Jeg ønsker derfor at annullere min ordre hos jer og eventuelle pakker fra jer vil blive nægtet ved modtagelse og sendt retur.
Det drejer sig om ordre nummer xxxxx, de andre data omkring min ordre så i bunden af denne mail.
Jeg har nu bestilt min ordre hos et andet firma som kan levere inden for 3 dage...
Så hvis i ser på den originale ordre jeg lavede så blev denne oprettet den 29.2.2004....
Jeg ønsker at i fremsender en mail til mig hvori i giver til kende at min ordre er annulleret og at min online betaling ikke bliver udført."
24/3 - jeg bestiller så skiverne fra et andet sted
24/3 - dette kommer retur
"Din ordre er sendt i dag.du vil modtage den i morgen.men du kan jo nægte modtagelse hvis du ikke vil ha den.vi beklager ventetiden"
25/3 - skiverne fra det føreste sted kommer endelig.. Ikke nogen hjemme så de ligger på posthuset og venter på at blive sendt retur til dem.
26/3 - skiverne fra det andet sted ankommer og jeg er glad igen
Dette er så den lille skræk historie jeg nævte i en anden tråd.
Firmaet det drejer sig om et Mediesupplies - som jeg ellers har været tilfreds med før. Men det her er jo under al kritik....
Kan kun sige, pas på med nogen steder når man bestiller