Corsair m65 rgb eller Logitech g502

  • HAr også logitech g502 og kan sige det samme er tilfreds, men er falder lidt for den nye logitech g303 så ved ikke om den skal skiftes ud.

    (Asus Z97 Ranger VII) (Intel Core I7 4790K 4.0 Ghz)
    (Corsair Vengeance pro 16GB 1866Mhz) (MSI GeForce GTX 980 Ti Gaming 6GB)
    (Samsung Evo 840 250 GB) (Crucial MX100 500 GB)
    (Asus Swift PG278Q) (Benq XL2420T)
    (Corsair RM 750)

  • jeg sidder med en g502 i hånden og jeg er vild tilfreds så den kna jeg kun anbefale :-)

    Hvordan er musehjulet? Jeg var ikke meget for deres hjul tilbage på den gamle mx revolution. Og hvad med sniper knappen, får du den brugt? Ligner den er et stykke fra tommelfingeren, så den skal strækkes for at nås. Ikke at sniper knap er must for mig, de har det bare tilfædigvis begge to.

  • Men det er jo en downgrade? Ser også meget ambidex ud

    De har samme teknologi, det er fordi jeg er vild med RGB i 303 da jeg sidder med logitech g910 orion spark så derfor

    (Asus Z97 Ranger VII) (Intel Core I7 4790K 4.0 Ghz)
    (Corsair Vengeance pro 16GB 1866Mhz) (MSI GeForce GTX 980 Ti Gaming 6GB)
    (Samsung Evo 840 250 GB) (Crucial MX100 500 GB)
    (Asus Swift PG278Q) (Benq XL2420T)
    (Corsair RM 750)

  • Hvordan er musehjulet? Jeg var ikke meget for deres hjul tilbage på den gamle mx revolution. Og hvad med sniper knappen, får du den brugt? Ligner den er et stykke fra tommelfingeren, så den skal strækkes for at nås. Ikke at sniper knap er must for mig, de har det bare tilfædigvis begge to.

    Har lige fået G 502, og jeg er pænt skuffet...... Som du skriver er hjulet den samme metal- og lallede fornemmelse som MX Revolution... og tommelfingerknappen sidder for langt fremme. Fortryder jeg købte den.

  • Har lige fået G 502, og jeg er pænt skuffet...... Som du skriver er hjulet den samme metal- og lallede fornemmelse som MX Revolution... og tommelfingerknappen sidder for langt fremme. Fortryder jeg købte den.


    Hvis du vidste at du ikke var vild med deres scoll hjul og du ikke havde prøvet musen inden du købte den. Så er det sgu kun din egen skyld at du er utilfreds. Musen ligger godt i hånden, har god funktionalitet og scroll hjulet virker rigtig godt. Ja sniper knappen er lidt langt væk men jeg kan ihvertfald godt trykke på den uden at decideret strække mig efter den.
    Prøv din mus inden du køber. Det er det dummeste at regne med man kan lide noget uden at have prøvet det. Så ender man bare med at blive skuffet. Det kan du ihvertfald nikke genkendende til.
    Andet godt tip du får ofte fortrydelsesret de fleste steder du køber, ved komplett er det vidst 45 dage. Bestilt det fra et sted du ved du kan aflevere det tilbage.


    Har selv musen og er fuldt ud tilfreds. :D

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • nu ved jeg godt du har kigget på det 2 der, men jeg kan kun anbefale Roccat Kone bedre mus findes altså ikk og det kommer fra en gammel Logitech fan som har slidt en god sjat Logitech mus op, det er endnu ikk lykkedes mig med min Roccat Kone...



    og så lige en anden ting hva er det i kalder i "sniper" knap ? for det udtryk har jeg squ aldrig hørt før...

  • nu ved jeg godt du har kigget på det 2 der, men jeg kan kun anbefale Roccat Kone bedre mus findes altså ikk og det kommer fra en gammel Logitech fan som har slidt en god sjat Logitech mus op, det er endnu ikk lykkedes mig med min Roccat Kone...



    og så lige en anden ting hva er det i kalder i "sniper" knap ? for det udtryk har jeg squ aldrig hørt før...


    En knap til tommelfingeren der nedsætter hastigheden, mens du holder den nede, så du bedre kan ramme med en sniper.


    Min kammerat havde en kone plus og den splittede han fra hinanden på under 2 år. Han var selv rigtig glad for den men syntes selv den var lidt plastik skod, nok mest fordi den gik i stykker^^

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb