den vildeste / uhyggeligst gyser i har set

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1
    Hmm nu må jeg tænke mig lidt om .. gysere er ikke ligefrem det jeg ser mest af.. Hm, eneste jeg lige kan komme på, som jeg synes var/er scary, the ring.. :rolleyes:
    Men ville helt vildt gerne se ( Aj kan faktisk godt undvære, men den ser seriøst vild ud) .. Itchi the Killer :boxed: Man skal have en temmelig ekstrem fetish for sadisme hvis man skal kunne se noget hyggeligt i den :)) Traileren er hvertfald gruuum! 8o Men ved ikke helt, ser ikke rigtig ud til at der er nogle sites der omhandler filmen længere, den findes heller ikke på imdb.com :P Måske er den lidt for ekstrem.. :]
    Nåh ja, den ultimative "gyser-billede" jeg har i mit hoved, er helt klart den der pige der kravler ned af trappen på den underlige måde .. Som en edderkop mener jeg..! BRUUUH, har ikke lyst til at sidde alene lige her nu :)) Men kan sq aldrig huske hvad den film hedder


    Ichi the killer er skam på IMDB - Der er ikke nogen film der er for klam til dem ;) :
    http://www.imdb.com/title/tt0296042/


    Og det med pigen der løber underligt - det er fra Excorcisten :P


    Den mest klamme film jeg har set er Stanley Kubrick's The Shining (På dansk Ondskabens Hotel). Kan stadigvæk tænke tilbage på den når jeg ligger og kukkelurer i mørket :P


    Den kan vidst forresten godt lejes i Blockbuster ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Har set en film med Britney Spears for ikke så lang tid siden ... Den var fandme skræmmende ... :boxed: ... Har stadig mareridt over hendes mangel på talent *G* ... :rolleyes:


    :)) :)) :))


    8o Det var da den vildeste form for, selvpineri !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    Terkel i Knibe


    Looool :T
    Hmm har ikk rigtig set uhyggelige film. ik min smag. meeeen så engang en med nogle der var døde og sø blev de levende og spiste mennesker :)) Den var sjov. der var også en halv hund som blev levende.. hehe. ka ik huske navnet :(

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Sidste time.. Hehe.. :T
    Haloween...
    Brainscan...
    :cheers:
    Den klammeste er helt klart Braindead.. FØJ! :))

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Den klammeste er helt klart Braindead.. FØJ! :))


    Braindead er da for griner... *G* ... Peter Jacksons næstbedste stykke arbejde IMO ... Når man ser bort fra LOTR-serien ... Men sådan en historie skaber jo næsten sig selv ... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Braindead er da for griner... *G* ... Peter Jacksons næstbedste stykke arbejde IMO ... Når man ser bort fra LOTR-serien ... Men sådan en historie skaber jo næsten sig selv ... ;)


    Det bedste sted er der, hvor han løber rundt med græsslåmaskinen :D

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

    Rettet en gang, sidst af Dare_Devil ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Det bedste sted er der, hvor han løber rundt med græsslåmaskinen :D


    Helt sikkert en griner scene ... Fik griner på da han var ved at skvatte i alt det blod... *G*... :))


    Er vist brugt 3000 liter blod i den film ... eller noget i den retning. Den havde engang rekorden for størte "blod-forbrug".... Ved ikke om den stadig har det. *G*


    Mener faktisk endda det var dyreblod de brugte dengang ... 8o


  • Whooot!! Så skal der sQu mange dyr til!? Var det også dyre-kød de brugte til den der kød-grøds-masse..? Hehe..

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Whooot!! Så skal der sQu mange dyr til!? Var det også dyre-kød de brugte til den der kød-grøds-masse..? Hehe..


    Ved det ikke ... Skulle ikke undre mig siden den er gammel ... Eftervirkninger af 60´erne kan jo have nogle underlige virkninger. *G* :))

  • The Ring er den nyeste jeg har set, men synes den er ret fed.

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone


    Looool :T
    Hmm har ikk rigtig set uhyggelige film. ik min smag. meeeen så engang en med nogle der var døde og sø blev de levende og spiste mennesker :)) Den var sjov. der var også en halv hund som blev levende.. hehe. ka ik huske navnet :(


    Return of the living dead ;)