Tror mere det er fordi jeg har ændret noget. og så er det din/jeres browser indstillinger der er skyld i det for at gøre jeres besøg på siden så "sikkert" som muligt har vi ikke tilladt YouTube at benytte cookies i forbindelse med det benyttede youtube plugin hvis cookies tillades med deres plugin virker det og det er et helt standard youtube plugin vi benytter som man også kan finde via embed under alle videoer på YouTube.

Youtube videoer, virker ikk på Tweak
-
-
Det tog 70 sekunder! Men jeg sidder også kun på en 20/1 Mbit linie.
så prøv lige med Internet Explorer jeg sidder med en 10Mbps og det tager langt under et sec
-
Sitet suser også afsted herfra
-
nu har jeg slettet og installere Java og nu virker det, men ok det kan jo også være den ændring du har lavet i mellem tiden som har gjort forskellen
nu har jeg prøvet Chrome, IE og FF uden Addblocker og det går pænt sløvt må man sige...
-
nu har jeg slettet og installere Java og nu virker det, men ok det kan jo også være den ændring du har lavet i mellem tiden som har gjort forskellen
nu har jeg prøvet Chrome, IE og FF uden Addblocker og det går pænt sløvt må man sige...
Tror altså det ligger begravet hos jer, sorry.
-
så prøv lige med Internet Explorer
jeg sidder med en 10Mbps og det tager langt under et sec
jeg sidder ikke engang med 5/512 og mit er sløvt som pokker...
-
Tror altså det ligger begravet hos jer, sorry.
i det mindste kan vi da se videoerne herinde nu
at det andet så er noget hat det så det...
-
i det mindste kan vi da se videoerne herinde nu
at det andet så er noget hat det så det...
Hvis du kan trække videoer, så kan du vel også trække et par simple reklamer?!? Alt andet lige kræver det meget mere båndbredde at trække YT videoer. -
Kan vi ikke få dit input, ShoutingSeeker? Oplever du YT- eller load problemer?
-
Vores reklamer kan umuligt sløve sitet
At folk bruger addblocker, skuffer mig sgu. Vi knokler en vis legemsdel ud af bukserne, som brugerne gratis kan nyde indholdet, og blokker man så for det, som gør sitet triller rundt, er jo seriøst trist.
-
Hvis du kan trække videoer, så kan du vel også trække et par simple reklamer?!? Alt andet lige kræver det meget mere båndbredde at trække YT videoer.du har helt ret, og det er også det der er så underligt, lige meget hvilken browser jeg bruger så er siden sløv, men jeg kan uden problemer se film på Netflix i fullhd...
jeg har ingenting slået til af baggunds crap det eneste jeg har på er addblocker ligeså snart der er reklamer så bliver det sløvt som en i h......
-
Kan vi ikke få dit input, ShoutingSeeker? Oplever du YT- eller load problemer?
Jeg oplever slet ikke nogen problemer, overhovedet. Både Chrome og IE fungerer fint mht. YT videoer.Og jeg bruger ikke nogen former for blocker på små sites som dette. Reklamerne er til at holde ud at se på, da det ikke er EB.dk reklamer etc.
-
Jeg oplever slet ikke nogen problemer, overhovedet. Både Chrome og IE fungerer fint mht. YT videoer.Og jeg bruger ikke nogen former for blocker på små sites som dette. Reklamerne er til at holde ud at se på, da det ikke er EB.dk reklamer etc.
Vi gør ALT for at få målrettet rekalmer på Tweak.dk så I netop ikke får EB reklamer.
Generelt døjer vi ikke med at sælge reklamer, men mange bække små.....
-
Nej det har jeg også haft problemer med!!
-
-
Jeg har samme problem bruger Chrome.