QuoteOprindeligt indlæg af Axel
hov hov kan i så tale pænt om militæret det er faktisk mega skægt, men skal bare ikke have en negativ holdning til det fra starten!
Helt enig. Har været der i 3 år og det var nogle dejlige år.
QuoteOprindeligt indlæg af Axel
hov hov kan i så tale pænt om militæret det er faktisk mega skægt, men skal bare ikke have en negativ holdning til det fra starten!
Helt enig. Har været der i 3 år og det var nogle dejlige år.
QuoteOprindeligt indlæg af Bit Phreak
jeg trak også fri nummer. men så meldte jeg mig bare frivillig. og nu hart jeg tegnet en K35 kontrakt med dem
en hva for en?????
det er en kontrakt som konstabel, der gælder til man er 35 år. den kan dog opsiges med 3 måneders varsel.
QuoteOprindeligt indlæg af Bit Phreak
det er en kontrakt som konstabel, der gælder til man er 35 år. den kan dog opsiges med 3 måneders varsel.
Og tror du virkelig selv på de bare sådan lader dig skride når de har ofret mange penge på og træne dig????
I DONT THINK SO!!!!
Trænet LOL en konstabel ROFL!
Jeg er Sergent elev, så jeg er mere værd faktisk, men jeg kan da også smutte når jeg vil!
Serganter stinker
konstabel = L337
Militær stinker af krig, død, ødelæggelse, magt, sorg, undertrykkelse og nedbrydelse. Ja alt hvad der IMO er det værste der findes i verden. FFS.
TJaaaaaa.... vi det var mig.... fuck røv... men hels og lykke!!!
QuoteOprindeligt indlæg af bentzin
Militær stinker af krig, død, ødelæggelse, magt, sorg, undertrykkelse og nedbrydelse. Ja alt hvad der IMO er det værste der findes i verden. FFS.
Jeps.... PLUS ... Spild af penge... :]
Vi skulle erstatte danmarks "forsvar" med en telefonsvarer der siger " Vi overgiver os " ...
håber jeg trækker frinummer... ellers bliver jeg militærnægter... er er fandme nok idioter i verden der kan finde ud af at bruge et våben...
også selvom det ikke er ham selv der fører det!!!
[Blocked Image: http://www.123.cl/canales/noticias/img/bush.gif]
skyd manden.. det vil redde menneskeliv!
Fandt lige den her i min GRAFIK-mappe ... Syntes lige jeg ville dele den med jer andre...
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
Fandt lige den her i min GRAFIK-mappe ... Syntes lige jeg ville dele den med jer andre...
Det billed kan jeg sku li, for det passer jo egentlig når man tænker over det!!!!
Jeps.... PLUS ... Spild af penge... :]
Vi skulle erstatte danmarks "forsvar" med en telefonsvarer der siger " Vi overgiver os " ...
2 x "yes - that's right"
LOL... syntes sq et er skræmmende at de snakkede om irak i 3 dage efter 9-11, bare fordi at det var der der var de bedste militære mål... det siger noget om hvordan de betragter menneskeliv...
btw.. så tror jeg det eneste bush ser i irak... er olie..