Test af Logitech G910 Orion Spark

• Hvis du er på udkig efter et nyt mekanisk tastatur, og kan du ikke rigtigt finde dig til rette med de eksisterende mekaniske switches fra Cherry eller Kailh, kan det være, at vi i dag har fundet det rette tastatur til dig. Vi har nemlig modtaget Logitechs nyeste mekaniske tastatur til test. Det går under navnet G910 Orion Spark, og de har en helt ny type mekaniske switches med sig. Læs mere i dagens anmeldelse, så du kan finde ud af, om dette er tastaturet for dig.

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2015/review/2226/large_front.png]

Læs Test af Logitech G910 Orion Spark

• Lækkert review. Desværre køber jeg ikke Logitech mere.

AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

• But why? Jeg er nysgerrig på, om der mon er noget, jeg har overset i mit review :)

Nu kan jeg ikke snakke for andre. Men i mit tilfælde er det fordi Logitech har tabt min respekt. Tilbage i tiden havde de en super god support som faktisk svarer dig hurtigt og var venlige. Nu har jeg ejet 3 g500 (RMA) og et Logitech G710+. Alle gik i stykker pga. fabriks fejl. Mit G710+ gik i stykker pga. mine keycaps knækkede, hvilket er et kendt problem for de tidligere batches af G710+. Ved der er en mere inde på tweak som har det samme problem.

Da jeg kontakte dem tog det dem to-tre dage at svare for hver besked jeg sendte, og hvergang var person til ingen nytte. Det lød som om at han svarede med en formular ved hånden. I sidste ende vil de ikke hjælpe mig og endte med en dårlig oplevelse og et ødelagt tastatur :thumbdown:

Så nu køber jeg ikke hos dem mere. Er tilfreds med Cooler Master, Corsair og Steelseries support/produkter.

Ikke overraskede ;)

AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

• But why? Jeg er nysgerrig på, om der mon er noget, jeg har overset i mit review :)

Den hører vidst mere til langtidsholdbarheden og deres forfærdelige Logitech Gaming Software hvad det angår mig. :))

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Den hører vidst mere til langtidsholdbarheden og deres forfærdelige Logitech Gaming Software hvad det angår mig. :))

Hahahah. True. Havde helt glemt deres skide software :thumbdown:

Dog har du altid en nem løsning hvis din computer crashe ;) kontrolpanel/fjern program/Logitech Gaming Software