• Hej


    Jeg har spørmål ang spilet titanfall til Xbox,min nevør har få spilet i julgave men han ring i dag og sag ham ikke kun spillet det med minder ham


    betal penge for spille hver måned kan det vær rigtid eller hvordan jeg kende ikke så maget til det spil.



    m.h


    michael 40


  • Mig bekendt er Titanfall kun et online spil, altså ikke nogen single player del. Så jo, det koster penge at spille over XboxLive. Men hvis man lader være med at købe abonnement direkte fra Xboxen, så kan er der en hel del penge at spare!


    Mener det koster over 500 kr. hvis man køber via Xboxen. Her kan di købe 12 måneder for 270 kr.
    http://www.oneplay.com/dk/down…tm_campaign=Pricerunnerdk :9xo

    Acer Aspire E15 | Pentium 3556, Dual Core 1,7 GHz | 6 GB DDR3 RAM @ 1600 MHz | 128 GB SSD

  • Ja - Titanfall er online, men koster selv ikke for at spille online (som en MMO som World of Warcraft ville). Men Microsoft kræver stadigvæk betaling for at komme online. :)


    Det er desværre prisen man betaler for at eje en konsol i disse dage. Selve konsollen koster mindre men når du begynder at lægge prisen for at få lov til at bruge internettet på den og den lidt højere pris på spil, så begynder en PC faktisk at friste for de fleste (De kan jo sagtens stå i stuen nutildags)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |