Se oms i kan slippe ud???


  • LOL et par hints :)) Nærmere løsningen mener jeg :P ;)
    Er i lvl 12, og er kommet ned til laserne.. Puha, C++ Library, et eller andet kan ikke helt huske hvad der stod, fik lige en runtime error, og IE fuckede :] Min 2k instalition er næsten ikke 2 mdr. gammel :dots:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1
    LOL et par hints :)) Nærmere løsningen mener jeg :P ;)
    Er i lvl 12, og er kommet ned til laserne.. Puha, C++ Library, et eller andet kan ikke helt huske hvad der stod, fik lige en runtime error, og IE fuckede :] Min 2k instalition er næsten ikke 2 mdr. gammel :dots:


    Surt show da. Er det ominstall og forfra med det game så ? :(
    Tja, jeg har lige prøvet det samme. En 2 års toptrimmet win xp gik lige ned for 2 dage siden, da jeg bare lige skulle have noget ekstra ram og en dvd brænder i. ;( Desværre var den nye ram defekt og der gik totalt ged i det hele. X(
    Windåse er jo invalid som ny-installeret. :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ST:o(L1
    .



    Der er jeg også nået til men ka ik få bæstet ind i maskinen?

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Surt show da. Er det ominstall og forfra med det game så ? :(
    Tja, jeg har lige prøvet det samme. En 2 års toptrimmet win xp gik lige ned for 2 dage siden, da jeg bare lige skulle have noget ekstra ram og en dvd brænder i. ;( Desværre var den nye ram defekt og der gik totalt ged i det hele. X(
    Windåse er jo invalid som ny-installeret. :]



    Nej heldigvis, beholdte vinduet! :) Nægter at geninstallere allerede.. Så heller køre med de fejl der.. :T Tsk tsk...
    Har også lige gennemført nu :D Fandme en sjov lille niche med at man skal finde en pen før man kan skrive i guestbook :P
    Men tak for hjælpen The Hans! ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1
    Nej heldigvis, beholdte vinduet! :) Nægter at geninstallere allerede.. Så heller køre med de fejl der.. :T Tsk tsk...
    Har også lige gennemført nu :D Fandme en sjov lille niche med at man skal finde en pen før man kan skrive i guestbook :P
    Men tak for hjælpen The Hans! ;)


    Var så lidt. Var da helt rart at blive omtalt som nice mate i gæstebogen.. he he ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AtoM!C
    Har en m8 der keddede sig så meget i vinterferien at han sad og stenede det i rigtig lang tid. Han gennemførte det på 15 minutter til sidst.. Sad og så på 8o


    Damn... 8o Det gad jeg godt nok ikke da.
    Var det samme med Monkey Island, da det kom frem i sin tid. Når det var gennemført, var det slut med det spil. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Avartar
    det der panel med alle figure, tal, slotte, osv. ved den dør med den lille kugle og firkant der spiner rundt


    Bare husk hele kombinationen som du skrider længere og længere frem. Det gjorde jeg!! 8)

  • Hvordan får jeg blandet den rigtige farvemix til den der computer i banen med alle rørene??


    Nu har jeg fået blandet det rigtigt, men nu står panelet bare med beskeden: Ready. waiting for user input!!?? hvad gør jeg?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af miniebbe
    Hvordan får jeg blandet den rigtige farvemix til den der computer i banen med alle rørene??


    Nu har jeg fået blandet det rigtigt, men nu står panelet bare med beskeden: Ready. waiting for user input!!?? hvad gør jeg?


    Tag et hurtigt kig på hint siden? :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af miniebbe
    Hvordan får jeg blandet den rigtige farvemix til den der computer i banen med alle rørene??


    Nu har jeg fået blandet det rigtigt, men nu står panelet bare med beskeden: Ready. waiting for user input!!?? hvad gør jeg?


    Gå ind i maskinen! :D
    Sjovt spil glæder mig til 2eren :P

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Fandt lige denne flash game og kom i tanke at der har været et link i tweak.dk før med sådanne en lignede sag.


    Mon den er lige så besværlig som den anden? Nogen der har løst opgaven?


    EDIT: Doh, glemte at indsætte linket - crap :(
    Nå, men prøv den :p

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LUB
    Fandt lige denne flash game og kom i tanke at der har været et link i tweak.dk før med sådanne en lignede sag.


    Mon den er lige så besværlig som den anden? Nogen der har løst opgaven?


    EDIT: Doh, glemte at indsætte linket - crap :(
    Nå, men prøv den :p


    PISSE godt lavet den der - den har jeg selv kæmpet meget med - fik dog knækket den til sidst ;)