Hjælp til irreterende problem

  • Hej Tweak
    Jeg håber der er én der muligvis kan hjælpe mig med et noget så irreterende problem. Når jeg sidder og gamer på mit system oplever jeg, særligt under spillet Watchdogs, at min spil bliver minimeret og går til skrivebordet. Jeg kan fint åbne spillet igen og forsætte med at spille uden problemer.
    Dette problem sker også i andre spil, så det holder sig ikke kun til WD.


    Jeg har prøvet at se i event viewer, hvor den ikke melder om nogen fejl. Har også lagt et andet antivirus system ind da jeg mistænkte AVG for at være synderen. Det hjalp dog heller ikke. Sidst men ikke mindst har jeg haft fjernet grafikdriveren og lagt den ind igen for at se om det løste noget.


    Men må nok blankt erkende at jeg ikke lige kan finde fejlen.


    Er der nogle af jer der har oplevet det samme? hvis ja, hvordan løste I det så?

    Kabinet: Corsair Graphite 230T Orange
    Mobo: Asus ROG z370 Gamiing-H
    CPU: Intel I5-8600k @ 5ghz
    PSU: Cooler Master G650M
    GPU: Manli GeForce® GTX 1080 Ti Gallardo

  • Har du mere end en skærm?
    Jeg oplevede det samme i Wolfenstein, men det stoppede, da jeg deaktiverede skærm 2. Tilsyneladende var problemet, at jeg fik musen vildfaret ud af skærmbilledet.. Der var mystisk, men det skete ikke desto mindre :-)

  • Nej har kun 1 skærm sat på.
    Så det er ikke problemet desværre...


    Tak for hurtig respons i øvrigt :)

    Kabinet: Corsair Graphite 230T Orange
    Mobo: Asus ROG z370 Gamiing-H
    CPU: Intel I5-8600k @ 5ghz
    PSU: Cooler Master G650M
    GPU: Manli GeForce® GTX 1080 Ti Gallardo

  • Det er måske et dumt spørgsmål, men det er ikke fordi du ved et tilfælde kommer til at ramme windows tasten vel ?
    Prøv evt. at sætte dit tastatur i game mode, hvis du da har sådan noget, eller deaktiver windows tasten manuelt...
    Det er nok ikke problemet, men så fjerner vi da en mulig fejlkilde ;)

  • Det er sat i game mode, så det er heller ikke en mulig fejlkilde.
    Har et g19 tastatur. Men tak for din hjælpen, og det er absolut ikke et dumt spørgsmål, for det kunne man jo let overse som mulig fejlkilde.

    Kabinet: Corsair Graphite 230T Orange
    Mobo: Asus ROG z370 Gamiing-H
    CPU: Intel I5-8600k @ 5ghz
    PSU: Cooler Master G650M
    GPU: Manli GeForce® GTX 1080 Ti Gallardo

  • hvad har du af mus ??
    er der makroer på tastaturet ?


    det kan være du har en museknap det er sat til at minimere eller en makro der laver noget spøjst :-)
    prøv at tage et kig på dit logitech program der fulgte med keyboardet :-)