Problemer med Yousee og Apple timecapsule

  • Hej



    Håber I kan hjælpe mig med et problem.



    Jeg har fået en Apple timecapsule og en Apple air port Express
    ved en kammerat, som jeg vil bruge til at afløse min ASUS router.



    Jeg har internet ved YOUSEE, og har et Netgear CG3000 modem.




    Når jeg sætter Apple timecapsule op efter denne guide:



    http://yousee.dk/hjaelp_og_sup…_af_din_apple_router.aspx




    For jeg en fejl, som hedder dobbelt NAT i Apple timecapsule,
    også selvom jeg har været inde og slå nat fra i Netgear routeren efter følgende guide:



    http://yousee.dk/hjaelp_og_sup…il_dit_netgear-modem.aspx



    Har intet problem med min ASUS Router.



    Er der nogen herinde som har samme setup som mig med Apple
    router/ timecapsule og YOUSEE internet, som kan fortælle mig, hvordan de har
    sat deres Apple router/timecapsule op?



    Desuden skal det gerne virke sådan, at jeg kan tilgå min
    Synology NAS via internettet, da jeg har behov for at have fjernadgang til min NAS
    via Synology Quickconnect.

    Hardware: Intel Core i7 4790K 4Ghz Haswell REFRESH, Asus Z97-PRO, Kingston HyperX FURY White Series 16 GB (1866 MHz), Asus R9 390, Samsung 840 EVO 250GB SSD, 2 TB WD Green HD, Noctua NH-D15, 2x140mm, PSU (500 W, Platin): Superflower SF-500P14FG, Fractal Design R5, Windows 10 Pro.

  • Det har man som regel ikke hos Yousee.


    Men hvad angår at bruge egen router i stedet for Yousee's Netgear så har jeg aldrig haft problemer med det.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Det har man som regel ikke hos Yousee.


    Men hvad angår at bruge egen router i stedet for Yousee's Netgear så har jeg aldrig haft problemer med det.


    Så vidt jeg husker, skal man have en fast IP, hvis man skal bruges Synology´s DNS...
    Jeg har beboernet, og fik det først til at virke da jeg fik fast IP - allerede tilbage ved min første Synology NAS.

  • Jeg har ikke en fast IP - Men jeg har så heller ikke skiftet den i snart 5? år. Så de har en rét lang lease tid hos Yousee.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |