Hey!
Nu sidder jeg her og stener foran et flash spil en ven viste mig tidligere
Man er en lille fyr som skal smadre de andre med enten bat eller økse som man køber, og når du har råd, en pistol gevær osv
Og når i nu vil spille det lidt så gør mig den tjeneste at lave bruger igennem dette link så får jeg lidt guld!
http://www.gangstawar.com/?ref=19115
GOOD LUCK med at smadre Har nu 430XP en økse, pistol, undertrøje og boxe shorts

Et sjovt lille flash spil!
-
-
hehee...jeg har trykket bare for at gøre det, men ellers er jeg efterhånden blevet meget imod de der former for net-spil, mest fordi at folk spammer irc kanaler ned med det osv. har da os selv spillet det. men det gider jeg sq ik mere...:)
-
Oprindeligt indlæg af FlexQ
hehee...jeg har trykket bare for at gøre det, men ellers er jeg efterhånden blevet meget imod de der former for net-spil, mest fordi at folk spammer irc kanaler ned med det osv. har da os selv spillet det. men det gider jeg sq ik mere...:)Jeg ku også bare ha linket til spillet uden det kik igennem mig, men hvorfor ikk lige få de 250 xtra
Ville faktisk bare vise jer et spil som jeg blev betaget af -
Oprindeligt indlæg af CarStone
Jeg ku også bare ha linket til spillet uden det kik igennem mig, men hvorfor ikk lige få de 250 xtra
Ville faktisk bare vise jer et spil som jeg blev betaget afhehe... ok
-
grinern spil, sidder selv og spiller det nu
Men damn hvor er siden langsom
-
Utopiaaaaaaaaaaaaaaaa
-
Ja det er pænt irreterende at den er så sløv.. i starten kom den bar med grimme fejl og du tabte spillet uden at ha spillet, pga af den var så sløv.
me nde opdatere spillet hele tiden -
Ja det er pænt irreterende at den er så sløv.. i starten kom den bar med grimme fejl og du tabte spillet uden at ha spillet, pga af den var så sløv.
me nde opdatere spillet hele tidenhva er den den hurtigste måde at tjene penge på?
altså bortset fra dem du fik så nemt ved at jeg trykked på det link du postede tidligere
-
Oprindeligt indlæg af Try-this
hva er den den hurtigste måde at tjene penge på?
altså bortset fra dem du fik så nemt ved at jeg trykked på det link du postede tidligere
Takker da også!
Det nemmeste er at købe en økse i starten, og udfodre en med en del fler XP en dig selv. jeg har cirka 900XP nu og smadre en med 3000xp ! han er dog også en NAR! Han har viildt mange penge men har ik købt andet en end pistolSå tror selv dig med en økse ku ta ham! han hedder DeathRowParadise
det gir MIG 66G og 9XP. så tæver man ham bare en del gange, til du får fler xp og ka ta andre og få fler penge til fx AK-47 -
Takker da også!
Det nemmeste er at købe en økse i starten, og udfodre en med en del fler XP en dig selv. jeg har cirka 900XP nu og smadre en med 3000xp ! han er dog også en NAR! Han har viildt mange penge men har ik købt andet en end pistolSå tror selv dig med en økse ku ta ham! han hedder DeathRowParadise
det gir MIG 66G og 9XP. så tæver man ham bare en del gange, til du får fler xp og ka ta andre og få fler penge til fx AK-47nice
har nu godtnok lige købt en pistol, men nakker ham lige et par gange alligevel
hva hedder du derinde?
-
nice
har nu godtnok lige købt en pistol, men nakker ham lige et par gange alligevel
hva hedder du derinde?
CarStone
-
CarStone
ok, er du i et "crew" ?
-
Yup, et der hedder "Vaskepulver"
-
Yup, et der hedder "Vaskepulver"he he
jeg dannede egoistisk nok bare mit et "Try-this" crew
BTW: hedder Try-this
-
gik siden ned nu ?
-
gik siden ned nu ?Nææ den er bare viildt sløv og irreterende.
BTW du ligner jo næsten migmangler kun hatten
-
Nææ den er bare viildt sløv og irreterende.
BTW du ligner jo næsten migmangler kun hatten
He he.... hey, du har angrebet mig
grr, nu ska du få klø
-
-
endnu et referlink ©2004 llamas
-
Fatter heller ik hva det er.. burde næsten købe det
haha! Men det blir først en gang når jeg er rig