Har de sidste 20 min kunne hente med 1mb/sec?

• Heysa...

Jeg sidder på en 2mbit Tele2 forbindelse, men jeg har de sidste 20-25 min. kunne hente med mellem 500kb/sec - 1mb/sec.... Det er ikke filer jeg har haft på disken før, så det kan ikke være noget cache lignende noget. Det sker igennem DC++, og filerne findes efter overførsel og kan køres fejlfrit.

Hvordan kan dette ske ? Er det en bug, eller er Tele2 bare i gavehumør?

• Hmm, lyder meget underligt. Men det kan vel lade sig gøre, hvis Tele2 er faldet helt i søvn. ;)

Jeg vil da lige teste min 2Mbit fra Tele2 når jeg kommer hjem, ikke at jeg tror det er det samme. Mon ikke mere det er en lokal central der er gået amok? :P

• Vi har sku ellers fået problemer med vores ellers tilfredsstillende 2mbit forbindelse hos TDC.. Vi ligger 3km fra den der box, og det er lige på grænsen siger de, men derfor skulle det da ikke være vores problem.. Vi har en ret ustabil forbindelse en gang imellem, og det er ret irriterende.. Desværre.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Jeg tror det har været en bug i DC++ e.l., fordi alle de ting jeg har hentet fra ham har været broken.. men Windows opfatter filerne, og viser, at diskpladsen bliver brugt, så det virker underligt, men alle de filer jeg har hentet fra ham har været corrupted, så...