Pinelige fejl hos Dustin Home

  • Dustin Home har i denne weekend tilbud på en Toshiba Satellite C50 notebook, men dens specifikationer er åbenbart ikke gode nok så den har fået 'lidt ekstra' i salgs teksten: se vedhæftede billede.


    Jeg har selvfølgelig gjort Dustin Home opmærksom på fejlen og Christian lovede at det ville blive rettet straks, men det blev det så ikke.

  • Haha, hvor er det virkelig dumt :P


    Når vi taler Dustin Home, så tog det dem også 14 dage at sende mig 2 * 4 GB Corsair Vengeance 1600 MHz DDR3 RAM, som de skrev var på lager og kunne leveres indenfor 2 dage.


    Til gengæld tog det B.J. Trading 2 dage at levere samme ordre, hvilket de også overholdt. Bare lige en reminder, da alle taler Dustin Home's sag samt taler ned om B.J. Trading, når der diskuteres internet butikker :D

  • Det var vist en lille brain fart fra Dustin Home side :rolleyes:


    Selv bruger jeg næste eksklusivt kun Proshop (1 dags levering), Komplett og computersalg. Har aldrig haft problemer med nogen af dem.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

    Rettet en gang, sidst af jesper101996 ().

  • BJ Trading fornyligt var en ugen om at sende mig en vare der var på lager, men jeg ville jo så heller ikke betale de 10 kr ekstra for straks forsendelse. En halv time efter jeg havde spurgt om de havde tænkt sig at levere varen blev den afsendt.
    For nyligt kikkede jeg på et opgraderingskit hos Komplett, bundkort, cpu og ram. Tilbudspris 2995 kr købte man delene enkeltvis 2875 kr... Jeg skrev til den, de svarede ikke.


    ALLE butikkerne er presset og fejl sker, men når de bliver påtalt så bør de rettes, det gjorde Komplett, men Dustin har endnu ikke gjort det. Selvfølgelig genbruger man reklametekster, men de skal da tilpasses.