Nexus 7 eller 10?

  • Skal til at bestille en tablet til min mor, da den virker oplagt til hendes behov, men kan ikke helt vælge imellem de to. Kan godt lide 10'erens større størrelse, men den er jo en del ældre. De koster ca. det samme, så hvilken bør man tage? Også med hensyn til opdateringer er 7eren vel et bedre valg.
    Jeg søger videre på nettet efter info, men kan altid godt lide at få lidt input herinde.

  • jeg har selv 7eren i 2013 udgaven har den med mig dagligt bruger den til net surfing, remote af min hjemme computer istedet for en bærbar.


    jeg har fuld tilfreds med min selv om det kun er Wifi udgaven, men har stadig ikke fortryd købet af Nexus 7 2013, synes den lægger godt i hånden og stock android er lige mig, skal man dog venne sig til hvis man kommer fra HTC, Samsung og de andre.

  • Har selv 7'eren (også 1. gen) 32gb, og er selv fuld tilfreds med den. Størrelsen er rigtig god, hvis du spørger mig. Endte dog med at hente en anden launcher da jeg blev træt af google søgebar som åbenbart ikke kunne fjernes (?). Men det er nok mere mig :P


    Ang. opdateringer er min tablets version 4.4.2 og såvidt jeg kan se er den nyeste version 4.4.3, men Google plejer at være flinke til at opdatere deres produkter, selvom det ikke er den nyeste model (modsat HTC, LG)

    "Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

  • Har selv 7'eren (også 1. gen) 32gb, og er selv fuld tilfreds med den. Størrelsen er rigtig god, hvis du spørger mig. Endte dog med at hente en anden launcher da jeg blev træt af google søgebar som åbenbart ikke kunne fjernes (?). Men det er nok mere mig :P


    Ang. opdateringer er min tablets version 4.4.2 og såvidt jeg kan se er den nyeste version 4.4.3, men Google plejer at være flinke til at opdatere deres produkter, selvom det ikke er den nyeste model (modsat HTC, LG)


    mener kun at opdatering 4.4.3 er til Nexus 5 telefonen som sådan angående noget batteri og lidt andre fixes men det er faktisk ikke mange brugere på verdensplan som har fået 4.4.3 opdateringen endnu.