Test af MSI Z97 Gaming 7

• Endnu et Z97 bundkort er nået forbi redaktionen på Tweak.dk, og denne gang er det fra MSI i form af deres MSI Z97 Gaming 7. MSI Z97 Gaming 7 er, hvad man kan kalde et mid-range bundkort, men alligevel har det altså lidt features, som vi kun plejer at se på de mere high-end bundkort. Så det er helt bestemt et interessant bundkort, så se med i vores videoanmeldelse af MSI Z97 Gaming 7.

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2014/review/1963/large_front.png]

Læs Test af MSI Z97 Gaming 7

• Ved du for resten om de nye bundpropper har strøm på USB når computeren er slukket ? Mit nuværende GigaByte gør det og det betyder at jeg må afsætte et PCI slot til et ekstra USB kort som så styrer min USB strømspareskinne.

PCI slot (de gamle) er jo en mangelvare på de nye propper. (Det mindste ASUS Z97 har, men det er vist ikke det man køber)

• Ved du for resten om de nye bundpropper har strøm på USB når computeren er slukket ? Mit nuværende GigaByte gør det og det betyder at jeg må afsætte et PCI slot til et ekstra USB kort som så styrer min USB strømspareskinne.

PCI slot (de gamle) er jo en mangelvare på de nye propper. (Det mindste ASUS Z97 har, men det er vist ikke det man køber)

Det har de fleste bundkort nu om dage - tror faktisk ikke jeg kender til nogen der ikke har. Men det kan jo som regel slås fra i BIOS. Så prøv lige, at tjekke om ikke også dit bundkort har denne feature :-)

En mangelvare ved jeg ikke om jeg vil kalde det, da de jo ikke rigtigt bliver brugt mere. Langt det meste kører jo over PCIe nu om dage :-)