• Ja jeg venter også i spænding. Synes simpelthen bare grafikken er så fed, det bliver vildt sjovt at snige sig rundt i junglen og nakke folk... :chain: :T

E6700 2.66@4.5 Ghz | Mach II GT | Abit AW9D-Max | Corsair PC5400UL

Viewsonic VP201s + Dell FP2001 | 2x Sapphire X1950XTX/CFE | SB X-Fi Fata1ty

3dmark2001se: 76259 | 3dmark06: 13055 | 3dmark05: 24572

3dmark03: 42873 | PCMark05: 11452 | Superpi 1M: 10.938

• ..Har allerede gennemført det på easy! :(
    Jeg syns stadig at AI halter engang imellem!
    Desuden er der den fejl, som der er med mange spil at hvis man skyder en fjende i hovedet - dør vedkommende ikke, men løber videre! Dog er det et virkelig fedt spil!

Mht. Chrome, er det selvfølgelig ikke bedre end FarCry - men syns alligevel det er ret grineren! ;)

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Rettet en gang, sidst af Astrocity ().

• Astro på easy comeone. Spil det på min. den miderste og uden AI autobalance, så garentere jeg at du får lidt modstand, især når du kommer længere ind i spillet, evt kan du sætte den på den sværeste Realistic eller hvad den hedder og fortæl mig at AI´en er dum og let der:)

• Er allerede igang på hard! Det er VIRKELIG svært nu! ;) Jeg syns stadig der er fejl på AI'en - ligemeget hvilken sværhedsgrad man spiller på!

Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• Hmm mon der skjuler sig noget 64-bit kode i Far Cry?
    Måske de bare venter på at Windows XP 64bit Edition udkommer.

Far Cry kører jo heller ikke specielt godt på selv de kraftigste pc'ere idag.

Det kunne da være interessant, hvis der udgives en 64-bit patch når Windows XP 64-bit udkommer.

Bemærk især dette afsnit:

AMD64 technology gives you the advantages of 64-bit computing while preserving compatibility with existing 32-bit software so you can run the 32-bit version of Far Cry now and upgrade to the version optimized for AMD64 technology when it becomes available.

• Hej.

Prøv at gætte hvad jeg lige har fået af konen, ja nemlig FarCry, er bare bange for at det betyder at jeg skal til at støvsuge hele hytten, men hva faen...

PS: det kører da meget bedre end demoén, jeg spiller det i 1280x1024 med alt sat til max, der har ikke vist sig et eneste hak....endnu, og så varmer det jo lidt at der er et fint lille "A64" mærke bagpå...

:)

Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

I hvad ? HIGH + 1280x1024 ?... (no AA & AF) ?...

max i alt i 1024x768

fsaa på næst højeste

får jeg en gennensnit på 66 fps

Oprindeligt indlæg af Razorblade
    Hardwaretidende har et review af det som de selv har lavet: http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/04/03/25/3036165

Wauu... Har de selv lavet noget 8o :))

Men kan godt li følgende ... Ser jo ikke SÅ slemt ud... :T

For at kunne opleve Far Cry i blot nogenlunde acceptabel billedrate, så kræves en del af ens PC. Følgende er producentens egne anbefalinger:

MINIMALE HARDWAREKRAV:
    CPU: AMD Athlon 1 GHz eller Pentium III 1 Ghz
    GRAFIKKORT: Skal virke med DX9.0b og have 64MB ram
    RAM: 256MB
    LYDKORT: Skal virke med DirectX og understøtte processering i 16bit
    STYRESYSTEM: Windows 98SE, Windows ME, Windows 2000, eller Windows XP

ANBEFALET HARDWARE:
    CPU: AMD Athlon XP 2000+, Pentium 4 2 Ghz eller bedre
    GRAFIKKORT: Skal virke med DX9.0b og have 128MB ram
    RAM: 512MB

OPTIMAL HARDWARE:
    CPU: AMD Athlon XP 3000+, Pentium 4 3 Ghz eller bedre
    GRAFIKKORT: Skal virke med DX9.0b og have 128MB ram
    RAM: 1024MB

HARDWARETIDENDE ANBEFALER:
    CPU: Hurtigst muligt til undendørsarealer (P4 2+ GHz eller tilsvarende er glimrende indendørs)
    GRAFIKKORT: Radeon 9800, GeForceFX 5900, tilsvarende grafikkort eller bedre (1024x768 indendørs, 1280x1024 eller 1600x1200 udendørs)
    RAM: 1024MB
    LYDKORT: Skal understøtte EAX2.0 (EAX3-4 er ikke understøttet); Dolby 5.1 virker kun på Nvidia Soundstorm (og visse C-Media lydchips)

• ..Sidder allerede tilbage med en blandet følelse af FarCry! For det første syns jeg faktisk det bliver ret kedeligt når man kommer til bane 10-12.. Syns banerne går ud på det samme! Find en ting - brug den - skyd et monster = sådan er det HELE spillet igennem!
    Dog er det nogle fede våben der er med, især AG36..hehe :camp:

Grafikken er for fed, men gameplayet sutter max! Vil hellere spille Call of Duty! ;)

Da jeg har gennemført FarCry på easy og medium, syns jeg ikke der er mere at komme efter = ikke den lange ventetid værd! Venter bare på at Doom3 og HL2 kommer..

Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Rettet 2 gange, sidst af Astrocity ().

• Da jeg for et stykke tid siden prøvede demoen var jeg meget skuffet.

Min computer (eller spillet) lavede grafikfejl!!! Alt hvad der skulle være grønt (træer, græs, osv.) var pink. Sådan var det hele vejen igennem.

Så gad jeg ikke at spille det mere.

Det skal lige siges at jeg ikke har overclocket noget som helst i min computer, så det er ikke fordi den er blevet for varm eller andet pjat.