Test af Cryorig R1 Ultimate

  • Mange forskellige luftkølere ender her hos mig, og denne gang er det en kolos af format, nemlig Cryorig R1 Ultimate, som er en dualtower køler med to styk 140mm PWM fans, der virkelig kan bidrage til et godt kølet system. Efter min mening er mastodonten her absolut tiden værd, og jeg synes virkelig, at I skal tage jer tiden til at læse dette review igennem.


    [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2014/review/1904/large_front.png]


    Læs testen af Cryorig R1 Ultimate

  • Hvor kunne jeg godt tænke mig at se en amd 8350 under den der :)

    AMD BE 965 @ 3.4 // Nvidia GTX470 // OCZ-AMD BE 2x2 Cl8 1600Mhz // M4A785TD-V EVO // Corsair HX850 // Thermaltake SpinQ VT Red // Lancool PC-K62 Red Edition

  • Da jeg kun har en i5 3570K, så kan jeg desværre ikke hjælpe dog ;-) Til gengæld kan jeg garantere dig, at den ikke vil svigte, hvis man gjorde det.
    Virkelig solid hardware fra en ret ukendt producent, som virkelig overraskede mig positivt :-D

  • Jeg tror du har ret :) Jeg har længe kigget på en swiftech h220 men er lidt tilbageholdene med den slags systemer, også selvom jeg aldrig har benyttet mig af dem. Jeg har lidt på fornemmelsen den køler der godt kan køle en 8350 på 4.7 måske 4.8 om den kan eller ej så skal den prøves, for den er da monster fed! Det eksemplar i har, har i sendt den tilbage igen? :D haha

    AMD BE 965 @ 3.4 // Nvidia GTX470 // OCZ-AMD BE 2x2 Cl8 1600Mhz // M4A785TD-V EVO // Corsair HX850 // Thermaltake SpinQ VT Red // Lancool PC-K62 Red Edition

  • Hahaha, nej den er min fra nu af :P


    Den kunne klare min i5 på 4.6 med de lave temps, som du ser i testen, så der er vist ingen tvivl om, at den sagtens kan klare en 8350 på det samme eller lidt mere :D


    Men den er virkelig lækker. Den køler skal de nok blive kendt for, og kan de opretholde standarden, så skal deres navn sikkert nok blive noget mere kendt i fremtiden.

  • Vil du ikke lave en test med støj hvor blæser køre på max og så smid den op, gerne så vi kan høre den? :)

    AMD BE 965 @ 3.4 // Nvidia GTX470 // OCZ-AMD BE 2x2 Cl8 1600Mhz // M4A785TD-V EVO // Corsair HX850 // Thermaltake SpinQ VT Red // Lancool PC-K62 Red Edition