Psu til a6-3650

  • Hejsa som overskriften siger, søger jeg lidt hjælp angående en psu til min a6-3650 da jeg leger lidt med tanken om at den skal bruges som medie pc i stuen, til xbmc netflix osv. så her kommer spørgsmålet, hvor lille psu behøver jeg egentlig, der vil kun være harddiske og måske et dvd drev som skal bruges.

  • Et par hundrede watt bør være rigeligt, du kan eksempelvis kigge på en PicoPSU.


    Din CPU har TDP på 100W, en harddisk tager 5-6watt/stk og DVD-drevet tager heller ikke mange watt, så et worst-case scenario under full load vil jeg skyde på at dit system tager ~ 130watt med ram, board osv.

  • Et par hundrede watt bør være rigeligt, du kan eksempelvis kigge på en PicoPSU.


    Din CPU har TDP på 100W, en harddisk tager 5-6watt/stk og DVD-drevet tager heller ikke mange watt, så et worst-case scenario under full load vil jeg skyde på at dit system tager ~ 130watt med ram, board osv.


    LeetDonkey kunne ikke ramme bedre, et helt system bruger typisk op til 145watt, efter hvad hardware du har sammen med A6-3650(Uden grafikkort) - Det mest normale er ca. 120watt som maximum.


    Så strømforsyningen skal kunne levere mindst 12 ampere i 12volt.

  • Må indrømme at jeg ikke er sikker på en pico psu så vil tro jeg bare går efter en almindelig psu til at drive skidtet hehe, så skal jeg bare blive klog på de sidste ting før jeg får det samlet og færdigt. takker for hjælpen