Indlæg af RedHunter

    Må indrømme at jeg ikke er sikker på en pico psu så vil tro jeg bare går efter en almindelig psu til at drive skidtet hehe, så skal jeg bare blive klog på de sidste ting før jeg får det samlet og færdigt. takker for hjælpen

    Hejsa som overskriften siger, søger jeg lidt hjælp angående en psu til min a6-3650 da jeg leger lidt med tanken om at den skal bruges som medie pc i stuen, til xbmc netflix osv. så her kommer spørgsmålet, hvor lille psu behøver jeg egentlig, der vil kun være harddiske og måske et dvd drev som skal bruges.

    Er en cpu jeg har liggende som ja jeg fik til 300 inkl. forsendelse, har kigget på det der asus m5a97 med 6+2da det jo giver lidt mulighed for oc, men er jo kun til reserve computer den skal bruges

    Hej Tweak, jeg kunne godt tænke mig at høre om der var nogle der kunne anbefale et billigere 970 chipset MB til en fx-4100 jeg lige er faldet over, regner ikke med det vilde oc eller noget, bare en billig extra spille comp, kom med jeres kloge forslag og jeg blive glad

    hejsa, ja jeg har kigget på den amd flere gange, men ja det andet er brugt og igennem en ven, så prisen er noget lavere end de cirka 600 kr for cpu og bundkort som der er med amd

    Harj Tweak
    Jeg har lige nu en pc med i3 540 cpu og kan få et billigt setup til at opgradere kærestens gamle pc, hvor det jeg kan få billigt er et h61 bundkort og en pentium g850 cpu, hvilket ville i bruge selv af i3 og pentium og hvilket give til kæresten? der er intet hardcore gaming på nogle af computerne. ser frem til lidt hjælp

    Harj tweak
    jeg har et asrock h61m-dgs bundkort, celeron g540 cpu og så et gammelt grafikkort liggende som er et geforce 8500gt med 512 mb ddr2 ram, hvad er så bedst? onboard grafik eller mit gamle grafikkort? maskinen er ikke samlet endnu da jeg lige skal have delene hjem først, hvad siger i kloge hoveder herinde?

    oki så tror jeg bare det bliver prisen der afgører det i købs øjeblikket, da det mest er office, facebook og så nogle gange en smule runes of magic hun bruger sin computer til

    Hejsa Tweak, har et nybegynder spørgsmål, har overvejet lidt en amd a6-3670k cpu til min kæreste, da hendes gamle pentium d er ved at dø, har læst flere steder at man skal have ram omkring 1866 mhz eller hvor meget det nu er til sådan en, hvorfor skal man det? er 1600 mhz dårlige eller hvordan?