Test af Sony Xperia Z Ultra smartphone

  • Tilbage i april sidste år kiggede undertegnede på topmodellen Xperia Z, fra Sony. Det er nu blevet tid til at kigge på endnu en model fra samme serie, nemlig Sony Xperia Z Ultra. Ultra modellen er opstået, efter hybridmodeller er blevet stadigt mere populære og samtidig skal man kunne bruge telefonen til langt mere, end for blot nogle få år siden. I dette tilfælde er hybridmodellen en blanding af en telefon og en tablet – populært sagt en phablet.


    [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2014/review/1846/large_front.png]


    Læs Tweak.dk's test af Sony Xperia Z Ultra

  • Tak ;-) Må sige at Sony har oppet sig gevaldigt efter de har overtaget brandet fuldstændigt efter Sony Ericsson. Kunne godt selv have fundet på at nappe en Xperia ZR hvis det ikke var fordi jeg har en Xperia Z nu og den ikke vil dø :P

  • Ang. headset så medfølger det heller ikke, når man køber telefonen. Min den gamle har lige købt den og der var heller ikke headset med :)


    Hvordan er batteritiden ved normal brug? :)

    Den holder ca. 2-3 dage ved godt blandet brug. Grundet den meget store skærm, ligger der et særdeles kraftigt batteri i den. Og såfremt du ikke glor video konstant, så holder den sygt godt! (Har haft to, siden oktober 2013)
    - Dog skal den IKKE kommes ned i en bukselomme! Begge mine er flækket uden videre grund!! Den ene ved at ligge i et par jeans. :) (er ikke den eneste med problemet)

  • Ganske fin test....Har selv en Sony Experia Z Ultra.


    Det er der fedeste phablet der findes. Og uden tvivl den hurtigste (alle ved Samsung snyder med deres tests)


    Den har super flot skærm og jeg bruger den både som tablet og telefon. (ja ja jeg tager den op til øret :o) )


    Det skal dog retfærdighedsvis siges, at den HAR headset med i kassen når man køber den. Enddag et rigtigt godt et.


    Samt at batteriet stadig holder i 3 dage på en opladning (den er 4 mdr gammel).
    Til trods for jeg bruger den flere timer om dagen. (Stamina fungerer super godt)



    Eneste minus er som Martin også skriver. Den har ikke blitz. Til gengæld kan den sagtens være i forlommen på bukserne.



    /Tvixen