Kan ikke slette en mappe!?

  • Jeg har lige brug for noget hjælp. igen.


    Jeg har installeret Far Cry demo'en, men nu er der en mappe i C: som hedder Far Cry SP Demo. Men jeg installeret demo'en i en anden folder. Mappen er tom, men hvis jeg prøver at slette den, siger den


    "Det er ikke muligt at slette fil: Kildefilen eller -disken kan ikke læses"


    Hvordan sletter jeg den? Mappen ER tom og jeg bruger den ikke. :rolleyes:



    Tak for hjælpen.

  • tja genstart så kan du slette den :)


    normalt problem som man vil opleve fra tid til anden.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • har det samme problem. Har en gemmel Ultima Online mappe der skal slettes, men det kan jeg sq ik. Den har lagt der i 3-4 måneder nu og den vil bare ikke slettes.. jeg gider ik sidde og tjekke for hvilke filer der ikke kan slettes da der er 1 million milliard af dem..


    nogen der har en ide?!


    og ja jeg har genstartet.. mindst 1000 gange

  • Tit kan man slette en sådan genstridig fil ved først at slæbe den i papirkurven og efter en genstart så slette den helt.


    Ellers er der jo den hårde måde - dos og "del filnavn" :))


    /Henrik

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mulvad
    Tit kan man slette en sådan genstridig fil ved først at slæbe den i papirkurven og efter en genstart så slette den helt.


    Ellers er der jo den hårde måde - dos og "del filnavn" :))


    /Henrik


    lyder som min kære moder, når hun gjor rent på mit værelse. :T

  • Jeg havde samme problem efter jeg havde ryddet op på min disk(også skiftet drev bogstav), der var ca. 9Gb gamle spil der ikke kunne slettes, Den angivne sti blev ikke fundet ??? WHAT!! :rolleyes:..... jeg var inde i selve mappen og Trykke Delete, så prøvede jeg dos promp samme fejl herfra, så jeg måtte gå ind manuelt og slette de filer der godt kunne slettes, Max Provo.... så nu har jeg ca. 10Mb l*r*e .exe filer liggende som ikke kan komme væk....


    Held og lykke med at slette dem (format Evt.)