Hej
Min gamle HTC Sensation døde for ikke så længe siden, så ny er det tid til en ny.
Jeg har kig på 2 telefoner umiddelbart:
Apple, Iphone 4s
HTC, One mini
Begge er udvalgt pga. størrelsen og at jeg tidligere har haft HTC og Apple.
Det vigtigste for mig er: Batteri, brugervenlig (i dagligt brug), god til at browse på og et okay kamera.
Hvad synes folk og er der andre forslag evt. ?
Mvh Mads
Ny telefon, HTC, Apple el. ?
-
-
Du kunne også vente på den nye LG Nexus telefon.
det er vist den første telefon som køre 4.4 kitkat
-
Ved man noget om hvad den ca. kommer til at koste og hvornår den kommer?
-
Rygterne tyder på den her måned. Prisen kommer nok til at ligge omkring prisen på en S4 eller HTC one.
Det kommer selvfølgelig også an på om du køber den uden abonnement eller med.
-
Størrelsesmæssigt er One Mini og iPhone 5/5c/5s mere ens.
Min iPhone 5 med cover er nærmest identisk str. med Samsung Galaxy S4 Mini og en One Mini er smule større end S4 Mini.Har selv haft iPhone 3GS, 4 og nu en 5'er. Min kæreste har haft Samsung Galaxy S og S2, og derudover har jeg haft en del andre Android-telefon mellem hænderne på mit arbejde. Synes ikke jeg specielt er Apple fanboy, men foretrækker klart foretrække en iPhone!
Når det så er sagt, så ville jeg vælge enten S4 Mini eller One Mini, hvis jeg skulle have en Android -bl.a. pga. str.
Synes de alm. modeller, altså One og S4 er ALT for store og klodsede! HTC One er lækker og ser, imo, godt ud. S4'eren er bare stor og plastik-agtig... -
Går også og overvejer om der er nogen fordel i at vente på at 5s'eren kommer og se om jeg kan finde en billig 5'er efterfølgende. Det kunne evt. også være at andre mobiler ville falde i pris efter d. 25 okt.?
S4 mini har heller aldrig været i mine overvejelser, alene af den grund at jeg synes den er så grim.
Hvis prisen var ligemeget, så havde jeg nok snuppet iPhone 5s, da jeg synes den er pæn og at den bare er mere brugervenlig -
kan kun sige at begynder man med en SE så bliver man ved, bare pga deres software til dem.....