Battlefield 4 Beta Chrasher

  • Når jeg prøver at starte battlefield 4 betaen op på min pc chrasher den inden jeg kommer ind i spillet.


    Også når at jeg går ind på battlelog skriver den dette:



    error
    Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'xmathiasx2' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrB.exe initialization failed


    Jeg har også prøvet at overvæge hvor meget cpu og gpu kraft den og det har jeg vedhæftet et billede af.
    Kan det være fordi at min computer simpelthen ikke kan klare det.


    Det er denne her jeg har: http://www.sharkgaming.dk/msi-ge70-2oe-011ne.html

  • Med sådan en fejl handler det sig nok bare om punkbuster der skal opdateres .


    Mener der er en FAQ om det :-)

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Ork det er intet - Jeg får BSOD efter en 10min hver gang jeg prøver at spille betaen. :T


    Punkbuster er noget værre rod at arbejde med - Brugte selv en time på at få det til at fungere (efter en halv time med at få spillet til at starte overhovedet - forbandede browser opstart...)


    Hop ind i spillets mappe og redist? mappen og du finder installationsfilen til Punkbuster til BF4. En geninstallation hjælper måske.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • prøv at åben punkbuster indstillinger, den skulle gerne ligge på din computer, vælg add game og tilføj battlefield 4, og så marker du battlefield 4 og trykker check for updates. Jeg havde problemer med at punkbuster crashede hver gang jeg startede spillet, Denne løsning virkede ihvertfald for mig.

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z