Min mus "skipper"?

  • Hej Tweakers,


    Jeg vil gøre det kort - min ret nye Logitech G600 MMO mus "skipper" på random tidspunkter, altså cursoren hopper til et tilfældigt sted på skærmen på random tidspunkter. Det er altså træls, når man spiller LoL!
    Er det noget, der er råd for, før jeg sender den ind til forhandleren? Jeg har prøvet på to forskellige computere og både med og uden min Steelseries musemåtte - no change. Den gør det ikke hele tiden, men en enkelt gang i et spil LoL er en enkelt gang for meget, når man har en mus til 500 kroner :/


    Thanks in advance

  • Det er et velkendt problem med den mus. Det kan normalt afhjælpes ved at skifte til at gemme profiler på computeren i stedet for i musens egen hukommelse. Desværre er softwaren lidt nederen når man gemmer profiler på computeren i stedet for i musens egen hukommelse.


    Edit: De har vist også løst problemet med mus produceret efter oktober 2012, med en ny firmwareversion. Desværre kan firmwaren ikke opdateres hvis man har en ældre mus, så der skal man have den byttet.

  • Ok! Det har jeg ikke overvejet... Hvad mener du med, at softwaren er nederen? Jeg har slet ikke noget software installeret, og jeg har ikke lavet nogle presets, da jeg godt kan lide den måde, musen allerede fungerer på.

  • Logitech Gaming Software skal, i hvert fald sidst jeg legede med det, være åben i baggrunden for at ens indstillinger virker. Og når jeg siger åben mener jeg ikke bare køre i system tray, nej nej, det skal være åbent på skrivebordet og endda være på den side hvor man kan justere indstillingerne. Det er jo lidt åndssvagt.

  • Haha, no shit. Da du sagde det, tjekkede jeg lige ind på Logitechs forum (det var af en eller anden grund ikke faldet mig ind før..), men jeg tror jeg prøver at starte med at slå accelerating fra og se, om det er nok. Men tak, jeg skal nok lige skrive, når jeg ved, om det virkede. :)

  • Noget kunne tyde på, at det har løst mit problem. Jeg har spillet to matches i Starcraft uden problemer. Det forekom dog mest i LoL, så jeg kan ikke sige noget sikker, før jeg har prøvet det, men indtil videre thumbs up! :thumbsup: