Køling af kabinet

  • Hey boys and girls!


    Står og overvejer snart at investere i nogle nye kølere til mit kabinet.
    Jeg har et NZXT Switch 810 kabinet og bruger en Corsair H110 cpu køler med push/pull pt og vil gerne have nogle nye blæsere til både radiatoren men også til resten af kabinettet.
    Vil gerne have nogle blæsere der er støjsvage da der nemt kan komme til at larme meget med så mange blæsere og pt bruger jeg corsairs std blæsere som larmer et ondt år.


    Eneste krav jeg har til blæserne er at der skal være LED og de skal være 140mm. Resten er ikke SÅ vigtigt :)
    Farven på LED er endnu ikke bestemt men Rød / Grøn / Hvid er i tankerne pt :)


    Nogen der har nogle gode fan bud ?

  • Ingen der har gode erfaringer med nogle kølere til radiatorer som har lyst til at dele dem? ;)
    Har selv overvejet nogle Yate Loon 140MM blæsere da jeg har læst godt om dem.

  • Har ingen erfaring med dem du selv linker til, men kan se at 48 db, så larmer de virkeligt meget så det er nok ikke dem du skal gå efter. Jeg kører lige pt med nogle blæsere på lige under 19 db og dem hører man ikke særligt meget. Har fået fortalt at for hver gang db niveauet stiger med 3, svare det til en fordobling af lyden, dog ikke helt sikker på dette men mener det er sådan. Denne kunne evt. være et bud på en blæser, ellers så har du her nogle spec du kan gå efter. Men skal det være helt stille vil jeg sige under 20 db.

  • Man kan ikke bruge de officielle tal til noget alligevel. Der står ikke noget om hvordan de måler det, og der er ingen garanti for at de ikke, tja, lyver. Og Yate Loon selv siger f.eks. noget andet end coolerkit - 25 dB i stedet for 23. 25 dB er 58% kraftigere lyd end 23 dB.

  • Yea.. Hvilket også er grunden til jeg leder efter nogen som kan anbefale nogle som vil være virkeligt gode til min H110 køler og samtidig har LED i ;)


    Yate Loon var blandt andet en af dem som folk anbefaler på nettet