Corsair H100i

  • Er der nogen her på forummet der har Corsair's Hydro H100i og som ved om man kan skifte blæserne til nogle andre der ikke larmer så meget. Har læst mig frem til at blæserne larmer med 37,9DBa ved load, og har en masse af Noctura's lownoise blæsere som jeg ville bruge.

  • Okay, så må jeg kigge mig om efter dét. Synes bare de har lavet et mega fedt produkt i H100i, og det passer perfekt i mit kabinet 8)

  • Har lige købt Corsair H100i, og opgraderet med Corsair SP120 Quiet, ( SP 120 ) det kører fint :rolleyes: PS Havde lidt problemer med ledningen til at tilslutte blæsere, den var gået i stykker :cursing: hendvendte mig til corsair, 3 dage efter havde jeg et helt nyt sæt ledninger :thumbsup:

  • Fedt - tillykke med det!


    Sidder med tanken om at købe 2 h100i, også pille kølehovedet af og montere et lækkert fullcover til gpuen - så skal vide om pumpen sidder i radiatoren eller i kølehivedet?


    Tror det kunne være fedt med 2 8-)

  • Som der er skrevet tidligere er pumpen i kølehovedet. Ønsker du at modificere/udvide er Swiftech's H220 nok et bedre produkt, da der her er indbygget reservoir og mulighed for udvidelse. Systemet skulle desuden også være mere effektivt end H100i. Se evt. coolerkit.dk...

  • Overvejer selv at anskaffe enten H100i eller H220, men er splittet mellem H220's ydelse og muligheder for udvidelse kontra udseende og Corsair link software med H100i...

  • Tror sku jeg sammensætter ét selv - har et lækkert kølehoved, og mangler så bare "resten". Kan godt lide EK's produkter, så har sammensat dette :



    EK - Supremacy - Acetal.
    EK - DCP 4.0
    EK - Coolstream RAD XT.
    EK - Reservoir Combo 4.0
    EK - FC570 GTX SE ( Rev 1.0)


    Hvad synes I, i forhold til at det skal sidde i et BitFenix Prodigy og skal være et system der skal køle en i7 3770k og et GeForce 570 GTX.