Har du en WD Elements Desktop 2TB?

  • Jeg går lige nu og skal sende min Western Digital Elements Desktop 2TB tilbage til forhandleren, da den ikke bliver genkendt af min computer. Dertil skal det siges at jeg har en anden ekstern harddisk som uden problemer bliver genkendt.


    Men grunden til at jeg gerne vil vide om der er nogle derude som ligger inde med netop denne eksterne harddisk, er at jeg ikke er helt sikker på hvilke kabler der fulgte med. Jeg har så mange USB kabler og andre kabler at det er et rent helvede at huske hvilke der høre til hvad.


    Puha.. Jeg håber virkelig der er nogle derude som kan hjælpe mig.

  • Jeg har sådan en.


    Og min fulgte der et strømkabel med og et sort USB/MINI-USB mener jeg det hedder

    MB: Asus P5Q Deluxe P45
    CPU: Intel Q8400S w/Asus Silent Square Pro (Stock)
    RAM: Kingston HyperX 2x2gb
    GPU: Asus Radeon R290X DirectCU
    PSU: Corsair HX620W


    Samlet i et Antec P182

  • når du sender noget til reparation er det sådan set heller ikke nødvendigt med kabler eller andre accessories.. (med mindre det er noget der er essentielt for produktet).


    Husk og tjekke om harddisken virker med andre computere.. hvis den gør, så kan WD jo ikke finde fejl og du kommer til at betale for det (mener jeg). Det bliver derfor svært for dig at bevise fejlen (hvis det altså ikke bare er din computer det er galt med).

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • HUSK at tjekke om den virker på andre pc'er som "gaming-king" siger. Da du vil komme til at betale fragten plus et håndtering gebyr, hvis de ikke finder nogen fejl på den.

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6