Indlæg af kerovan

    Afbetaling er pr definition noget lort, da du næsten altid ender med at betale meget mere en hvad varen koster. Men hvis det endelig skal være så sats på elgiganten da de ofte køre med 60mdr rentefri afbetaling. Så betaler du kun prisen og ingen renter!



    Sendt fra min skrivemaskine i skyttegrav Nr 18. Via Tapatalk.

    Ved godt det er et meget gammelt indlæg. Men lige en hurtig info: et UV filter har ikke rigtig noget at sige mere mår vi snakker digital kameraer. Grunden til dette er at sensoren idag er beskyttet med et lille UV filter. Og derfor har det ingen effekt at monterer et filter mere, andet end det kan beskytte frontelementet på objektivet.


    Man brugte UV filter meget før digital kameraer fordi de gamle analog kameraer ikke havde filtet indbygget.


    God Søndag :-)



    Sendt fra min iPad et eller andet sted i Capital Wasteland

    DynDNS, brugte det selv for år tilbage da jeg havde en FTP server og min IP var dynamisk. Det fungerede helt fint.



    Sendt fra min iPad et eller andet sted i Capital Wasteland

    Quote

    Nu har jeg modtaget den med 3 tb WD red. Er der ikke en hurtigere måde, hvorpå jeg kan få mine filer over end ved at uploade fra computeren? Har en stor ekstern, som skal tømmes i NAS'en.


    Du kan connecte til din NAS med et FTP program. Det overfører væsentlig hurtigere end Windows copy. Det gjorde jeg da jeg skulle overføre fra en WD Ekstern harddisk til min Netgear NAS.



    Sendt fra min skrivemaskine i skyttegrav Nr 18. Via Tapatalk.

    Quote

    Den skal gerne kunne hente bittorent og webserver også hvis det er mugeligt jeg ved ik om en NAS kan det men uploade ting som youtube vidieoer


    Netgear's NAS kan også hente torrents og Nzb. Man installere bare en App på den så henter den løs.



    Sendt fra min iPad et eller andet sted i Capital Wasteland

    Quote

    Det er sgu sjovt som der er en masse mennesker, der har en masse venner som har et allerhelvedes problem med AMD drivere, Jeg har haft ATI/AMD kort siden Matrox holdt op med at lave 3d kort og har aldrig haft store problemer med en eneste driver.


    Selvfølgelig kan man spille lige så godt på Nvidia's kort, men lige det spil bliver åbenbart optimeret til AMD, sandsynligvis pga af at samtlige konsoller kommer til at indeholde AMD APUer og bliver nemmere at portere platformene imellem.



    Helt enig. Jeg har også kørt med ATI/AMD siden Matrox serien, og har altså heller ikke oplevet problemer med deres drivere. Og haft et Nvidia produkt på et tidspunkt, og der var sku ingen forskel i driverne IMO.


    Så det er nok bare et typisk religionsspørgsmål, om man er til det ene eller andet :-)





    Sendt fra min iPad et eller andet sted i Capital Wasteland

    Funny story.


    Jeg var hjemme og pudse vinduer hos dig idag, for jeg så nemlig dit kabinet stå på bordet og tænkte, det har jeg da set et sted på nettet :-)


    Og må sku sige at det ser fandme nice ud irl :-)



    Sendt fra min skrivemaskine i skyttegrav Nr 18. Via Tapatalk.

    Quote

    Et lille råd fra en der til dagligt arbejder med netværk. HOLD dig væk fra dlink. Det er noget lort. Og heller ikke for sjov at langt de felste af dlinks routers ikke er supported af sådan noget som dd-wrt eller tomato. Som er custom firmware. Det du skal gå efter er enten linksys, buffalo eller asus. Der kan du forvente kvalitet og performance. Det skal du ikke regne med at få hos dlink. Tp link er enligt også okay til prisen men forvent nu aldrrig mere end du betaler får. Hvad mindre du køber en router der er supported af DD-wrt. hvis du flasher din router med deres firmware vil du ende op med en router der har samme funktioner som en enterprice router. Mvh. Dopess


    Sikke dog en gang sludder! Eftersom der bliver solgt enormt mange d-link produkter så er det jo ikke så underligt at man høre om fejl hos dem oftere en de mindre solgte producenter. Har selv haft udelukkende D-link produkter herhjemme, både routere og switches. Og har ALDRIG oplevet nogen som helst problemer med dem, hverken i drift eller firmware har der været issues.



    Sendt fra min skrivemaskine i skyttegrav Nr 18. Via Tapatalk.

    Fjern alle codec packs inklusiv din player. Installer evt zoomplayer eller MPC. og undgå at installer codec packs. Og se om ikke det virker.


    Som udgangspunkt er det ikke nødvendig at installerer nogle codec packs overhoved.



    Sendt fra min skrivemaskine i skyttegrav Nr 18. Via Tapatalk.

    Codec packs er kun nødvendige i specielle tilfælde. Jeg bruger selv zoomplayer og har heller ikke nogen problemer af nogen art. Har tidligere brugt VLC player, men syntes ikke den er ligeså lækker at arbejde med som zoomplayer



    Sendt fra min skrivemaskine i skyttegrav Nr 18. Via Tapatalk.

    Intel 520 Series 128gb så er du godt kørende. 5års garanti og så er deres SSD super stabile.
    Har selv samme model er er super tilfreds med den. Kan helt klart anbefales.



    Sendt fra min skrivemaskine i skyttegrav Nr 18. Via Tapatalk.