Edifier P3060 - Kompakt 2.1 højtalersystem

• Edifier Technology Company startede tilbage i 1996, som et lille nationalt firma i Beijing, Kina. Til at starte med var fokussen udelukkende på det kinesiske hjemmemarked, hvor Edifier også er markedsleder den dag i dag. Siden starten er Edifier vokset til en stor international virksomhed i både Nordamerika, Sydamerika, Mellemøsten, Asien, Stillehavsområdet og Europa. Edifier har to produktionsanlæg, der til sammen producere mere end 8 millioner lyd enheder som året, som bliver distribueret til mere end 70 lande verden over.

Edifier laver højttalersystemer i alle prisklasser. I dag skal vi kigge på et højtalersystem der er til at betale sig fra, men stadig har alle Edifier´s kvaliteter. Navnet er Edifier P3060, som består af to satellit højtalere med hver en 3" fuldtone enhed monteret. Der til er der også en 6½" subwoofer med indbygget forstærker til hele systemet. Alt sammen pakket pænt ind i træ kabinetter i sort. Af features kan vi blandt andet også nævne USB indgang til direkte afspilning af musik, uden brug af computer eller andre medier. Men skal vi ikke bare springe ud i det og tage et kig på Edifier P3060?

Link: Test af Edifier P3060 - Kompakt 2.1 højtalersystem

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2012/review/1409/tweak_dk_Edifier_P3060_23.JPG]

• ser sq rimelig lækkert ud det sæt der og god test i øvrigt :)

jeg har bare et minus der for mig ville gøre at jeg aldrig ville vælge det sæt, der mangler et frontgitter til subwooferen, det ville jeg sige er et kæmpe minus da man "let" kan komme til at ødelægge sub'en, desværre...

• Prisen taget i betragtning, får man utrolig meget for prisen ja.

Tror også en af grundende til der ikke er gitter på subben, er for at den skal matche resten af designet, men kan sagtens følge dig i at et gitter, evt aftageligt havde være at foretrække :)

/Jan B
    Tweak.dk Crew

• Lyder som noget der måske kunne få en plads ved mit setup :)

AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB