Windows Phone 8

  • Hejsa.


    Da jeg selv overvejer at skifte min iPhone 4 ud med en HTC 8X eller en Nokia Lumia 920, vil jeg godt høre om der er noget der har erfarring
    med en mobil med dette OS, og hvorledes det kører/virker ?


    Jeg har læst en del reviews, og er godt klar over det helt store minus ved et skifte bliver de manglende Apps, men jeg har kigget på de 10-12 Apps
    fra min iPhone 4 jeg SKAL have, og alle findes nu til WP.


    Er stadig i tvilv om hvilken model det skal være, dog er jeg 99.5% gået helt væk fra Samsung Ativ. Det bliver Lumia eller 8X.


    Input ønskes :)



    Jan

  • Jeg ville gå efter Lumia pga. fedt design, godt kamera (med god stabilisator) og fordi det Nokia :)
    Nogle folk klager over at den er meget tung - det ser jeg som et kvalitetsstempel.
    Omvendt synes nogen også at den nye iPhone 5 er for let, så man kan ikke stille alle tilfredse.



    HTC har jeg mistet alt for, eftersom de spytter 10 telefoner ud i minuttet efterhånden, og deres Android overlay "Sense" er elendigt. Heldigvis kan de ikke sådan noget på WP7/8, her er de begrænset til en samling apps i stedet.


    Når/hvis jeg skal skifte min SGSII ud så bliver det sandsynligvis en 920'er hvis der skulle skiftes i dag.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2