Hvilke internet udbyder?

• Hey
    Hey da jeg snart skal flytte fra mit kollegie, hvor vi har en 100/100 forbindelse. Skal jeg nu ud og finde en anden udbyder, Der er desværre ikke mulighed for fiber der hvor jeg flytter hen :pokey:
    Det jeg ligger mest vægt i, er at det er stabilt og min 5-10 mibt upload. Da det skal bruges til arbejde, inden for web-udvikling.

Hvad kan i anbefale af udbyder?

• Fandt ud af at deres antenneudbyder tilbyder dansk kabel tv.
    Efter hvad jeg kunne finde frem til, så skulle de være rimelig med deres forbindelse samt stabilitet. Nogen som kan be/afkræfte dette ?

• Da jeg boede hjemme havde mine forældre dansk kabel tv og det var helt fint. I dag ejes dansk kabel tv af yousee og dermed TDC, så tror du kan forvente en fornuftigt stabilitet stadig. :)

• Nu er stabilitet og kundeservice jo selvfølgelig meget personligt, men vi har haft Yousee kabeltv internet i 4år uden nogle problemer indtil videre. :)

Edit: Mener vi har en fair use grænse på en 2-300GB. Hvilket de nok bliver nødt til at revurdere nu hvor Netflix, HBO og lign. er begyndt i landet. Man bruger jo ca. en GB per time i HD med netflix ifølge dem selv.

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().

• Jeg har siddet på en Stofa 50/5 linje de sidste par år og har været godt tilfreds med den.
    De eneste problemer jeg har har haft var én gang da modemmet brændte af og én gang da en entreprenør gravede et kabel over.
    Ellers har linjen kørt stabilt.
    Det der holder mig fra 112/12 linjen er fairuse grænsen. Den makser jeg ud på ingen tid.

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra