Logitech G35 Helt nyt?

  • tja det koster 786 kroner hos bj-trading så cirka 550-600 da du altid skal sætte den lidt højre end der er normal pris inde hos dba da folk altid prøver at få prisen ned :)

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • det er sgu for dumt de ikke laver det som reservedel...hvis man havde kunne få dem havde jeg bare købt et set så havde jeg ikke skulle undvære mit headset i en 3 uger
    det er sgu træls.

  • det er sgu for dumt de ikke laver det som reservedel...hvis man havde kunne få dem havde jeg bare købt et set så havde jeg ikke skulle undvære mit headset i en 3 uger
    det er sgu træls.


    Undvære... 3 uger?? Kører du RMA hos Logitech direkte eller din butik? For så gør du da noget forkert. Jeg har haft mine G35 inde 6 gange, og der er aldrig gået mere end 3 dage fra afhenting/RMA oprettelse til at der banker en kurér på døren med et nyt par. :love:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • der var jeg måske også lidt hurtig med at sige 3 uger...leverede det ind til butikken hvor jeg købte det for 2 dage siden og syns bare gennerelt at sådan noget kan tage ret lang tid. så det var bare et tal jeg slyngede ud måske lidt dumt :D jeg venter bare på at hører fra dem hvad der skal ske, butikken har sendt det direkte til asus, og jeg får besked når der er blevet kigget på det.

  • Men som sagt - hvad angår Logitech produkter - brug altid deres direkte RMA funktion inde på siden. De er lynhurtige og det koster dig ikke en øre. Svært for din lokale butik at konkurrere med (og så sparer dé jo også en øre ^^)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |