Hejsa Tweak
Jeg kigger i øjeblikket efter en ny computer for min kæreste, som har et par krav.
Prisen må gerne være op til ca. 7000,-, men meget gerne billigere
Den skal være stationær og meget gerne fremtidssikret, så hun ikke behøver at købe en ny computer foreløbigt. Hun har ikke brug for særligt meget kraft, så jeg leder efter en computer uden alt for meget kraft(gamer), men som heller ikke bliver forældet alt for hurtigt
Jeg har kigget på topdata, komplett og Edbpriser foruden forskellige butikkers hjemmesider, som sædvanligvis ikke kunne svare sig. Den skal være samlet, når hun får den.
Jeg har indtil videre kigget på noget med i5 / i7 (turbo), min. 6GB RAM, mid-highend grafikkort og USB 3.0.
Ellers en HDD på min. 500GB. Hun vil gerne have den skal være hurtig at betjene. Jeg har aldrig kørt med en SSD til OS, men overvejer, om det ville være smart? Den skal selvfølgelig også have et diskdrev. Gerne blu-ray, men ikke noget krav. Meget gerne støjsvag
Jeg har fundet http://topdata.dk/product.asp?product=8260 - med trådløst netværkskort, Windows 7 premium (64bit).
Den skal primært bruges til billedredigering i Photoshop mm., lidt Sims og så ellers alm. arbejdsopgaver.
Er der noget, I kan anbefale?
På forhånd tak!
Hilsen Christoffer