Ny Pc "producent"

  • Hej folkens, ville bare lige lade jer vide jeg stødte på et nyt computer firma her for nylig.
    Firmaets navn er Zytech, ligger dog tæt på Zitech men har spurgt om der findes/består af gammel tilhængere.
    Det gør det heldigvis ikke, så ville bare lige dele dem med jer.


    Købte en computer via dem igennem deres bestilling hvor jeg bare angav pris så fik jeg et super tilbud, og servicen er bare i TOP :)

  • Zitech var da toppen engang i det mindste :D
    Det er dog flere år siden man har set noget fra dem. Sidst jeg så/hørte nævneværdigt om dem var til deres EXPO ved D3 messen i 2006 :


    Hvad det angår, så er Zytech en lidt amatøragtig side og deres formuleringer på sitet lægger flere gange grund for latter, når jeg læser. Deres argumentation for at bruge Asus og Intel finder jeg lidt spøjs og at forefinde den i fanen "hardware", hvor jeg havde håbet på at kunne finde salg af hardware er et valg, som i mine øjne helt forkert. Enten omdøb fanen eller sælg hardware i løsvægt :)


    Men hvis du har fået en god computer til en rimelig pris, så skal jeg da ikke kimse ad det :D

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

    Rettet en gang, sidst af Renegger ().

  • Måske skulle MMP eller Martin Møller Pedersen fortælle at det er ham der står for firmaet.


    Firmaets navn er Zytech, ligger dog tæt på Zitech men har spurgt om der findes/består af gammel tilhængere.


    Det gør det heldigvis ikke, så ville bare lige dele dem med jer.

    Nej, det gør det vel ikke medmindre du selv var ansat?
    Der var nok smartere måder at reklamere for sig selv på uden helt at gennemhulle sin egen troværdighed.

  • Quote

    Måske skulle MMP eller Martin Møller Pedersen fortælle at det er ham der står for firmaet.


    Nej, det gør det vel ikke medmindre du selv var ansat?
    Der var nok smartere måder at reklamere for sig selv på uden helt at gennemhulle sin egen troværdighed.


    Hahaha.. Jeg var os lige inde og slå CVR nummeret op, og der faldt jeg også over Martin Møller Pedersen (MMP).

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Reklame eller ej synse stadig ikke siden er ret god iforhold til det du kan lave selv eller få inde fra komplett, topdata og mm-vision men meget fedt du kan lave en bestilling der inde og så sige hvad du vil had og det med at de kan sætte forskellige ting ind i din computer for dig :D (vankøling osv.)

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Hej folkens, ville bare lige lade jer vide jeg stødte på et nyt computer firma her for nylig.
    Firmaets navn er Zytech, ligger dog tæt på Zitech men har spurgt om der findes/består af gammel tilhængere.
    Det gør det heldigvis ikke, så ville bare lige dele dem med jer.


    Købte en computer via dem igennem deres bestilling hvor jeg bare angav pris så fik jeg et super tilbud, og servicen er bare i TOP :)

    Det sgu for tyndt køb nogen reklamer på siden istedet for at lave falsk reklame i forum posts.

    1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

  • Vil faktisk anbefale dig (MMP) at få rettet alt tekst på siden - det lyder meget a la google translate eller meget dårlige danskkundskaber.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • wow, noget af en beskydning man fik for at eje firmaet ?...
    kan da godt se sammenligningen men ejer sku dog ikke et computer firma står som natetvagt hos shell... er butiks medarbejder da som der står i min profil og bestilte en computer ved dem for noget tid siden.
    At folk kan dømme en så hurtigt er vildt, ja deres hjemmeside er ikke ligefrem asus's eller andre professionelle hjemmesider.


    Mit navn btw er Michael Jensen, navnet MMP er fra Shells mystery shopper som vi har der kommer nogle gange om måneden. ( http://s393684053.e-shop.info/page/7 )

  • "Som nogle nok ved, så finder vi Intel Processore i Apple produkter".. Vi ved jo alle at Apple er kendt for deres Hardware xD

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    "Som nogle nok ved, så finder vi Intel Processore i Apple produkter".. Vi ved jo alle at Apple er kendt for deres Hardware xD


    Ha ha :) den var sku god

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB