ftp server vises ikke rigtigt på iphone

  • Jeg har en ftp server som køre ganske fint og normalt når man kobler sig almindeligt op på den fra en computer.
    Nu har jeg fået en iphone som jeg gerne vil kunne komme på ftpén fra.
    Jeg har downloadet "ftp connect" og "FTP" de viser begge recycle.bin, System volume information, og pagefile.sys som de eneste, og ingen af de mapper der ellers er på serveren.
    Log filen fra serveren siger at alt er rigtig og at den er kommet ind i den rigtige mappe....
    Hvad kan dette skyldes??
    Det skal siges at den viser de samme 3 "filer" lige meget hvilken bruger jeg logger ind med (de logger ind i forskellige maper)


    Mvh Jens

  • Passive mode er aktiveret. Kan se på log filen at den kommer ind i passive mode.
    Jeg kan ikke ændre list indstillinger i appen. Det underlige er at de 3 "mapper" den viser ikke findes i rod mappen på serveren....

  • Passive mode er aktiveret. Kan se på log filen at den kommer ind i passive mode.
    Jeg kan ikke ændre list indstillinger i appen. Det underlige er at de 3 "mapper" den viser ikke findes i rod mappen på serveren....

    Det din iPhone ser er skjulte Windows systemfiler, de dukker dog op på din iPhone, da den ikke er lavet til at skjule Windows filer :rolleyes:
    Det virker som om din mappe listing i FTP serveren er forkert. Hvilket program bruger du til serveren?

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Det er sandsynligvis dit brug af virtal folders der driller dig.
    Hvordan har du opsat det? - Jeg bruger selv Bulletproof FTP og det fungerer fint for mig.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Hmm nu er jeg ikke med opsat hvordan ?

    Bulletproof FTP benytter sig af både fysiske, samt virtuelle mapper.
    Jeg går ud fra du har en konfiguration med flere brugere?
    I så fald har de enten alle samme home folder, eller hver deres - afhængig af hvad du har opsat serveren til.


    De virtuelle folders tilføjes så vha. normale genveje du opretter på serveren.
    Er du med så langt?

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Jeg har en server med forskellige brugere ja. De har hver deres mappe på serveren de kan gå ind i. De mapper har jeg selv lavet i forvejen og givet dem lov til at se/skrive osv.
    De virtuelle mapper er jeg ikke helt med på hvor/hvad er. Går ud fra at de mapper jeg selv har lavet er de fysiske?


    Mvh Jens

  • Jeg har en server med forskellige brugere ja. De har hver deres mappe på serveren de kan gå ind i. De mapper har jeg selv lavet i forvejen og givet dem lov til at se/skrive osv.
    De virtuelle mapper er jeg ikke helt med på hvor/hvad er. Går ud fra at de mapper jeg selv har lavet er de fysiske?


    Mvh Jens

    Det er nok fysiske mapper du har givet dem.
    Kan du evt prøve at lave et login til mig, så vil jeg lige se om jeg kan regne ud hvad der er galt.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra