Bedste grafikkort til gaming?

  • nej jeg siger det ikke!!


    men jeg har læst en der siger det!!!


    han siger


    Et ASUS GTX670 DCII Top Fordi Asus har specialbygget det og givet det et sæt bedre strømstyringskomponenter - og derefter overclocket det - dvs. indstillet det til at køre ved en højere hastighed - faktisk så hurtigt at kortet samlet set altid vil vinde over et GTX680.



    Derefter hjar de sat en supergod køler på kortet, som næsten er lydløs og samtidig bedre end standardkøleren til både GTX670 og GTX680.



    Alt i alt:
    Et kort som er hurtigere end GTX680 men bruger mindre strøm end GTX680 og samtidig er super støjsvagt... og billigere end et GTX680 endda også

  • msl self kan det jo klare sig lige så godt som storebroren når man overclocker det men overclocker du så 680'ern så er den jo noget stærkere.
    Du er altså nød til at specifisere dit spørgsmål vil du have det bedste der er? eller vil du bare have et der kan trække alt på ultra? for der er altså forskel... 7970'ern og 680'ern er de bedste kort ude pt punktum! men hvis du bare vil have et der spiller bf3 uden hakkeri så er et fabriks overclocket 670 altså fint eller tilsvarende på amd siden. Du er nød til at sige hvad du vil have hjælp med ellers kan vi jo snakke frem og tilbage i lang tid.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Jeg ville selv vælge et GTX 670 som vil yde meget tæt på et GTX 680, kan overclockes så det yder lidt bedre end et gtx680 ved standard clock, og ved komplet kan du få netop et GTX 670 fra Zotac som er sat ned i pris :-)



    Link: Zotac GTX 670


    Billigt og så er du helt sikkert godt kørende :-) har selv et Zotac GTX 590 og er meget tilfreds med mit :-)

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]

  • Helt klart nVidia kort fra EVGA, da de har mere at byde på, og så døjer de ikke med deres driver, som AMD gør :cheers:


    Når du siger døjer, hvad mener du så? For kører selv med AMD og Nvidia og den ene har ikke hverken færre eller flere problemer med driverne end den anden. Kører både multi og single-gpu og faktisk er Crossfire i mine øjne langt nemmere at styre med drivere end SLI er.


    I mine øjne så er GTX680 lige i den dyre ende, så enten et GTX670 eller HD7970, hvoraf jeg selv ville tage et AMD-kort - da mit nuværende bundkort ikke understøtter SLI og altid gerne vil have mulighed for endnu et kort skulle det blive relevant.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H