Nas eller hjemme server?

  • shiieet, jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvilken jeg skal vælge..


    Nå jeg tror det bliver DS411J. Den ekstra ydelse vil jeg alligevel kun bruge når jeg overfører filer. Og det vil jeg kun gøre når jeg har tid til det alligevel. 2 ekstra diske med det samme er for godt til at vælge den anden. Så må vi jo se om jeg er tilfreds. ellers må jeg jo sælge den og opgradere senere.

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • Du får ikke ret meget ekstra ydelse til overførsel af filer. Den ekstra ydelse vil du stort set kun få brug for hvis du sætter den til krævende arbejde såsom flere servfunktioner der er aktive samtidigt eller gennemtrævling af biblioteker til "start-indekseringer" i fobindelse med f.eks medie servere.


    /ask

  • Fedt, lige det jeg ville høre :)


    Jeg kommer nemlig ikke til at bruge særligt mange server funktioner. og i hvert fald ikke mange på en gang.
    Så vil jeg bestille mig en DS411J!

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S