Bedste kabinet lydløst med airflow til omkr 1000kr

  • Hej guys.


    Jeg søger et stilrent og LYDLØST kabinet med et godt airflow. til omkring 1000kr..


    havde overvejet Define XL da det er meget enkelt og lydløst. har også haft kig på R3'eren. men ved ikke helt hvad der er bedst. Har også haft kig på antechs p280 og det er ikke lige mig. Lian LI er lidt for dyrt til mig. Har også haft kig på Coolermasters 690.
    jeg sætter meget pris på CASEMODDING !!



    Gerne begrundelse og evt ekstra tilbehør der skal købes.


    Lige PT har jeg CM storm sniper black edition som er ½ år gammelt. Men trænger til noget nyt og mindre larmende da det står lige ved siden af mig.

    hvad har i ellers af ideer.?



    Mvh Michael

  • Hvad sidder der i din computer lige pt?


    Hvis det primært er larmen der får dig til at ønske et andet kabinet, kan det jo være at du skal kigge på at skifte blæsere/kølere osv. i dit kabinet, det fungerer ofte bedre.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Nu har jeg selv rimelig OK udstyr i min pc..


    Asus p8z68 Motherboard
    Asus DirectCU2 GTX 580
    Intel Core i5 2500K processor
    Coolermaster Silent pro M 850W PSU
    Corsair Vengeance Low Profile Blue — 8GB Dual Channel DDR3
    Western Digital Caviar Black 1TB harddisk
    LG blueray drev
    Corsair H60 CPU cooler



    Det er det der sidder i PT og regner ikke med tingene skal skiftes ud med det samme.. måske SLI på et tidspunkt.. men kommer tid kommer råd..



    Vil gerne have et mere enkelt kabinet.. har CM sotrm sniper black edition pt.. og vil gerne have noget mere diskret. i stedet for lysgejl og alt muligt. er blevet meget mere stilren og bevidst om det jeg vil have :)

  • vil helt klart anbefale cooler master HAF serien men hvis du vil have noget stilren så tag noget fra antec
    forslag til kabinet
    cooler Master: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=461645
    antec: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=651978

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Hvis det skal være nogenlunde stilrent, du ikke er til Antecs P180/280, med lyddæmpning og til ~1000,- er der umiddelbart kun Fractals kabinetter. Om det så skal være Define XL eller Define R3 er lidt op til dig selv, og hvor meget plads du vil have. -de vil begge gøre jobbet.

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.


  • corsairs 500r har god køling hvis man bare smider en blæser i bunden og 2 i toppen til outtake. og det er overraskende stille, kablestyring er let nok, modding er også nemt(ja jeg er i gang selv)


    ellers så et Fractal
    //pwe

  • Fractal Arc Midi er både stilrent og skulle være til at have plads til de færdigpakkede LC-køleløsninger.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Hvis det skal være nogenlunde stilrent, du ikke er til Antecs P180/280, med lyddæmpning og til ~1000,- er der umiddelbart kun Fractals kabinetter. Om det så skal være Define XL eller Define R3 er lidt op til dig selv, og hvor meget plads du vil have. -de vil begge gøre jobbet.

    Hvis der så "kun" er fractals kabinetter tilbage.. Hvilket et af dem er så bedst? R3 eller XL ? jeg har siddet og set reviews men kan ikke komme frem til hvilket et af dem der er bedst. de er vidst begge rigtig lydløse.. men hvad med airflow? har skrevet komponenterne ovenover hvad der skal køles. hvis det bliver XLså bliver der købt ekstra fans fra fractal design. :)

  • Angående plads så er det ikke problemet da jeg har meget plads.. mit cm storm sniper black edition kan sagtens være her. :)


    Lige pt står mit valg mellem Define XL eller Define R3.. men hvilken en er så bedst ? :9xo